Gå til innhold

Få solgt OCZ 2x512 RAM

Anbefalte innlegg

Jeg har absolutt ingen erfaring med å selge over internet eller noe slikt. Hvis det har vært noe jeg skal selge så blir det direkte til kjente.

Så nå har jeg tenkt å selge disse

Det blir bare for dyrt til mitt bruk.. så

Hvor mye kan jeg kreve for dem? -De kostet va 2800,- da jeg kjøpte dem og har eid dem ca et år.

-Og hvor er det lett og trygt å selge dem?

Takk for all hjelp :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har absolutt ingen erfaring med å selge over internet eller noe slikt. Hvis det har vært noe jeg skal selge så blir det direkte til kjente.

Så nå har jeg tenkt å selge disse

Det blir bare for dyrt til mitt bruk.. så

Hvor mye kan jeg kreve for dem? -De kostet va 2800,- da jeg kjøpte dem og har eid dem ca et år.

-Og hvor er det lett og trygt å selge dem?

Takk for all hjelp :dontgetit:

det er ikke lov til og selge over forumet, ta og legg dem ut for slag i hw's brukt marked

Lenke til kommentar

Så...altså..

Om jeg sender oppkrav, betaler de via det eller blir det bare frakt og de betaler utenom?

-Feks jeg sier i posten jeg skal sende som oppkrav, så setter jeg prisen til 2000,- og når de betaler går pengene til meg..?

-Har ikke peiling på dette :(

Lenke til kommentar
Så...altså..

Om jeg sender oppkrav, betaler de via det eller blir det bare frakt og de betaler utenom?

-Feks jeg sier i posten jeg skal sende som oppkrav, så setter jeg prisen til 2000,- og når de betaler går pengene til meg..?

-Har ikke peiling på dette :(

Ja, hvist prisen er 2000 så må de betale 2000+porto+postopkrav, som jeg tror posten setter inn på din konto

tror det er sånn det fungerer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er selv en jevnlig bruker av Bruktmarkedet.. mest som kjøper.. :)

Postoppkrav vil jeg helst holde meg unna.. (selger som kjøper).. Dette bare fordyrer transaksjonen og er på ingen måte noen ekstra sikkerhet for selger/kjøper.

Det beste er jo å finne en selger/kjøper som man kan gjøre en personlig levering hos/til.

"Nestbeste" er forhåndsbetaling og Norgespakken..

Som selger går du da på "Kiwi"/"Benser'n" og kjøper en Norgespakke.. emballerer varen godt og sender den til kjøper når penger er på konto (mail funker fint til komunikasjon).

Dersom du ikke stoler på folk.. la være å handle på nett.. mener nå jeg..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ok, da vet jeg det.

-Prisanslag da folkens

Vanskelig synes jeg.. å gi deg noe prisanslag..

Dette ser ut til å være "utgåtte" brikker fra OCZ, og det finnes da bedre/like bra brikker fra både OCZ og andre til langt lavere pris...

Hva de kostet nye..eller noe du finner på ett overpriset demolager teller ikke mye i denne sammenheng..

Hvor mye er du villig til å tape for å si det sånn...(Minneprisene har jo sunket betraktelig siden du kjøpte brikkene).

Jeg ville tro ett realistisk anslag på pris er ett sted mellom kr.1000-1200. Surt ja, men behold da heller brikkene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...