Wice Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har jobbet i hele sommer, og endelig fått råd til Ny data. tenkte jeg skulle kjøpe meg nytt hk,RAM skjermkort og processor.. Har strømforsyning og Kabinett.. Dette skal holdes under 8500,-kr .. har prøvd og satt opp et forslag.. kom gjærne med kritikk, og forslag.. HK: Hovedkort Skjermkort: Skjermkort Processor: Processor RAM : RAM Takker for alle svar! Lenke til kommentar
bananorama Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Her er det jeg bestilte meg nå nylig. Det kommer snart en ny rekke med skjermkort har jeg hørt, så der er det ikke vits å bruke dyre dommer. Dette kortet her duger lenge. Og to Gig med RAM er jo bare fett. Spesielt hvis man kan kjøre dem i Raid. _____________ Asus P5ND2-SLI Deluxe, nForce4 SLI Intel Socket-775,SATAII,GbLAN,DDR2,PCI-Ex16 Varenr.: 309057 1779,- Intel Pentium 4 640 3.2GHz Socket LGA775, 2MB, EM64T, BOXED m/vifte Varenr.: 307538 1950,- Corsair Value S. PC5300 DDR2 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Varenr.: 308934 1029,- (x2 = 2058,-) PowerColor Radeon X800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI-I, Tv-Out, Retail Varenr.: 311656 1595,- ______________ Sum: 6353,- (+1029 for ekstra RAM) Jeg synes det var en grei deal hvertfall. Handlet på komplett.no. MR Endret 25. august 2005 av bananorama Lenke til kommentar
Wice Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Hva syns du om den da? åssen er det i Gaming`? mye scorer den i 3D mark`? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Den bestillinga som banonorama hadde var ei fin pakke, men som mange andre vil si så passer det ikke med Intel til spilling... Visst du spanderer 200 kroner ekstra på hovedkort ville du nok få et stort løft der... Alternativ pakke: (AMD) Pris: 7354 ,- Hovedkort Prosessor Skjermkort Minne Alternativ pakke: (Intel) Pris: 7819 ,- Hovedkort Prosessor Skjermkort Minne Fordeler/ulemper: AMD oppsettet vil passe bedre til spilling Med Intel oppsettet vil du få DDR2 som er mer moderne (ikke nødvendigvis det beste) Valget er ditt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg