Småfix Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har satt i sata driver disketten og installert den. Og nei, bios finner den ikke! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hvilket hovedkort har du? Hos meg står SATA-disken som "Bootable ad-in device" i BIOS. Du må og slå på SATA i BIOS(Abit KV7). Når du har gjort det setter du inn disketten, starter windows install, og trykker F6(?) når det står Press F6 to install extra drivers eller.no sånn. Så velger du hvilken driver du skal bruke. Har du planer om å installere Linux trenger du ikke disketten da. Endret 19. september 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Abit-AV8 Third-eye eller noe sånt! men diskettstasjonen fungerer ikke, så må få ordna den først! Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Nok off Topic... For jeg fikk til Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nok off Topic... For jeg fikk til Great. nå mangler det bare noen bilder av jobbinga di =) Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Bilder kommer i kveld ! Kameraet er tilbake! Far hadde tatt det med på tur og lagt det igjen i en sekk. Bildene er tatt, men den er helt tom for strøm så må lades før jeg får dratt over til data! Jeg garanterer bilder i løpet av kvelden! Stay tuned Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Her er Hele Fronten etter en omgang med stikksaga! Sånn ser døra ut med plexi. Har enda ikke festa plexien. Pc'n er ganske strippa for plastikk og deksler Jeg har enda ikke festa plexi glasset i døra for nederst i venstre hjørne av glasset har jeg borret et hull fra sia, og der skal det inn en LED. så jeg fester plexien når jeg skal LED'n er ferdig ! Men på den nederste Plexi plata er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med... Bare lakke den svart? eller lage et mønster på den også? Trenger tips ASAP Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 kan bli tøft dette fronten med R på ble stilig. Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg limte fast Fronten i dag. Ble tom for lim! og når limet hadde herda, fant jeg ut at jeg hadde satt på plexien feil vei... så måtte rive av og bruke Plaster fjærner å tørke bort limet med... men nå er jeg tom for lim. Gidde å kjøpe mere eller bare nagle det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå