Gå til innhold

Modding av Kabbis front!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket hovedkort har du? Hos meg står SATA-disken som "Bootable ad-in device" i BIOS. Du må og slå på SATA i BIOS(Abit KV7). Når du har gjort det setter du inn disketten, starter windows install, og trykker F6(?) når det står Press F6 to install extra drivers eller.no sånn. Så velger du hvilken driver du skal bruke. Har du planer om å installere Linux trenger du ikke disketten da.

Endret av Vågebu
Lenke til kommentar

Bilder kommer i kveld ! Kameraet er tilbake! Far hadde tatt det med på tur og lagt det igjen i en sekk. Bildene er tatt, men den er helt tom for strøm så må lades før jeg får dratt over til data! Jeg garanterer bilder i løpet av kvelden!

Stay tuned :p

Lenke til kommentar

dscn05683sr.th.jpg

Her er Hele Fronten etter en omgang med stikksaga!

dscn05715bs.th.jpg

Sånn ser døra ut med plexi. Har enda ikke festa plexien.

dscn05726mb.th.jpg

Pc'n er ganske strippa for plastikk og deksler ;)

Jeg har enda ikke festa plexi glasset i døra for nederst i venstre hjørne av glasset har jeg borret et hull fra sia, og der skal det inn en LED. så jeg fester plexien når jeg skal LED'n er ferdig !

Men på den nederste Plexi plata er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med... Bare lakke den svart? eller lage et mønster på den også?

Trenger tips ASAP :cry:

Lenke til kommentar

Jeg limte fast Fronten i dag. Ble tom for lim! og når limet hadde herda, fant jeg ut at jeg hadde satt på plexien feil vei... så måtte rive av og bruke Plaster fjærner å tørke bort limet med... men nå er jeg tom for lim. Gidde å kjøpe mere eller bare nagle det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...