redsword Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 for noen timer siden så kunne jeg overføre ting til min pda "dell axim x5" men når jeg slo av pda'n så ble alt sletta å nå skulle jeg prøve å føre over ting igjen men nå så står det "you must etablish a partnership with a pc before you can synchronize information" pluss at programmet activesync ikke finner pda'n når jeg prøver å koble til what should i do? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 avinstaller og legg inn igjen active sync så skulle det nok gå i orden =) Den har bare ikke fått registrert partnership riktig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg