Gå til innhold

Den mest dystre filmen du har sett?


Midnight_walker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen. Trist story. Trist slutt!

 

Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er!

Ingen argumenter. Bare min subjektive oppfatning om at den ikke var så bra som alle skal ha det til (så den før hypen så det er ingen motreaksjon fra min side). Og når jeg ikke syns den funker så blir det en mislykket anti-dop-film og de er aldri hverken skumle eller dystre. Bare litt småteite.

Lenke til kommentar
Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen.  Trist story. Trist slutt!

 

Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er!

Ingen argumenter. Bare min subjektive oppfatning om at den ikke var så bra som alle skal ha det til (så den før hypen så det er ingen motreaksjon fra min side). Og når jeg ikke syns den funker så blir det en mislykket anti-dop-film og de er aldri hverken skumle eller dystre. Bare litt småteite.

Da er vi enige :) skjønner poenget ditt med mislykka antidop-film, men som du kansje skjønner er jeg ikke helt enig ;) Vi har tydligvis litt forskjellig oppfattning av filmen.

 

/End of discussion

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen.  Trist story. Trist slutt!

 

Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er!

Ingen argumenter. Bare min subjektive oppfatning om at den ikke var så bra som alle skal ha det til (så den før hypen så det er ingen motreaksjon fra min side). Og når jeg ikke syns den funker så blir det en mislykket anti-dop-film og de er aldri hverken skumle eller dystre. Bare litt småteite.

Det var aldri Aronofskys intensjon at det skulle være en "anti-dop film".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm, ingen har nevnt Irreversible - Redder kvelden den  :ermm:

Uten at jeg gidder å lese gjennom tråden igjen, så er jeg rimelig sikker på at noen nevnte den og at jeg quotet og sa noe som "right on" eller noe.

 

Edit:

 

Irreversible

Right on!

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Lilja 4-ever

The Deer Hunter

Apocalypse Now! (mot slutten)

The Thin Red Line

Requim For a Dream

Hotel Rwanda

Taxi Driver

Schindler's List

Se7en

Blade Runner

21 Grams

Dogville

Stort sett alle filmer som involverer realistiske dødstraffer(elektriske stol, hengning osv)

Monster's Ball(Selv om jeg overhodet ikke likte den. Har ikke sansen for hallyberry)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...