Cerb89 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 The butterfly effect Schindler's List The Passion of the Christ Der Untergang Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er Requiem For A Dream så dyster? Nei. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Som nevnt tidligere; Bad boy Bubby Den er jo hysterisk festlig. Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Er Requiem For A Dream så dyster? Nei. Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen. Trist story. Trist slutt! Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er! Endret 7. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen. Trist story. Trist slutt! Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er! Ingen argumenter. Bare min subjektive oppfatning om at den ikke var så bra som alle skal ha det til (så den før hypen så det er ingen motreaksjon fra min side). Og når jeg ikke syns den funker så blir det en mislykket anti-dop-film og de er aldri hverken skumle eller dystre. Bare litt småteite. Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen. Trist story. Trist slutt! Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er! Ingen argumenter. Bare min subjektive oppfatning om at den ikke var så bra som alle skal ha det til (så den før hypen så det er ingen motreaksjon fra min side). Og når jeg ikke syns den funker så blir det en mislykket anti-dop-film og de er aldri hverken skumle eller dystre. Bare litt småteite. Da er vi enige skjønner poenget ditt med mislykka antidop-film, men som du kansje skjønner er jeg ikke helt enig Vi har tydligvis litt forskjellig oppfattning av filmen. /End of discussion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ehh, mørk dyster musikk. Mørk dyster handling. Mørkt dystert lys igjennom hele filmen. Trist story. Trist slutt! Kom med argumenter så kan vi diskutere hvor dyster denne filmen er! Ingen argumenter. Bare min subjektive oppfatning om at den ikke var så bra som alle skal ha det til (så den før hypen så det er ingen motreaksjon fra min side). Og når jeg ikke syns den funker så blir det en mislykket anti-dop-film og de er aldri hverken skumle eller dystre. Bare litt småteite. Det var aldri Aronofskys intensjon at det skulle være en "anti-dop film". Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lilja 4-ever er nevnt av flere. ellers: Henry: Portrait of a Serial Killer Riri Shushu no subete/All About Lily Chou-Chou Orson Welles' fantastiske Touch of Evil Den originale Spoorloos/The Vanishing Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmm, ingen har nevnt Irreversible - Redder kvelden den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hmm, ingen har nevnt Irreversible - Redder kvelden den Uten at jeg gidder å lese gjennom tråden igjen, så er jeg rimelig sikker på at noen nevnte den og at jeg quotet og sa noe som "right on" eller noe. Edit: Irreversible Right on! Endret 7. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 :!: Jaja, så ikke den jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er Requiem For A Dream så dyster? Nei. Kan understreke den eg også, den var ikkje dyster bare sjuk. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Lilja 4-ever The Deer Hunter Apocalypse Now! (mot slutten) The Thin Red Line Requim For a Dream Hotel Rwanda Taxi Driver Schindler's List Se7en Blade Runner 21 Grams Dogville Stort sett alle filmer som involverer realistiske dødstraffer(elektriske stol, hengning osv) Monster's Ball(Selv om jeg overhodet ikke likte den. Har ikke sansen for hallyberry) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 - Dancer in the dark - Requiem for a dream Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Brødrene Løvehjerte.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Passion of the Christ er bare skamteit Kan du begrunne det, er du snill? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Det er en serie da men .. det får vel gå Slutten på anime serien "Berserk" er ganske dyster og trist.. Men vakkerer den Endret 11. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Monster (nevnt før?), var IMO en gjennomført deprimerende film. Følte meg skitten etter å ha sett den. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mener at IT også hadde sine dystre øyeblikk. Das Boot er jo også glimrende eksempel. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har vel ikke posta her før vel? Ihvertfall! Mulholland Drive er den mest dystre filmen jeg har sett. Kongefilm! Går aldri lei den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå