jinriksha Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Stalker, du tror heletida at det skal skje noe.. creepy Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Helt klart Requiem for a dream, så den med skolen i 10 klasse og var flere ganger i filmen jeg holdt på å spy Men det var en bra film, selv om jeg ALDRI kommer til å se den igjen Har sett 8mm også, syns ikke den var såå dyster akkurat... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Leaving Las Vegas Mister alt som er i nærheten av godt humør når jeg har sett denne filmen. Får alltid lyst på sprit av den filmen.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dystre filmer: Sånger Från Andra Våningen The Deer Hunter Bringing Out The Dead The Silence Of The Lambs Se7en Alien The Elephant Man Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dawn of the Dead = fikk en liten smaksbit på hvordan dommedag kan føles (fortvilelse/overmakt/ensomhet) Event Horizon = langt hjemmefra, ingen som kan hjelpe Av en eller annen grunn så liker jeg godt filmer med en "dårlig" slutt. Er vel litt lei av typiske søte amerikanske "disney" skjebner som mangler tilhørlighet med virkeligheten. Bonus = Der Untergang Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg fant Santa sangre ganske så dyster. Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) - Requiem for a dream - The butterfly effect (Så den for føste gang i dag, og må si jeg ble mektig imponert! Et mesterverk!) - Schindlers liste (Forferdelig tragisk film, men det som skremmer meg mest er at dette faktisk har hvert virkelighet! - Passion of the crist (Ikke dyster på samme må andre filmene over, men dyster på en annen måte. Satt med klump i halsen igjennom store deler av filmen, og ble nok litt skapkristen da jeg så den ) Endret 6. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Cannibal Holocaust er bare galehus, skikkelig billige ekle jævlige lyder Men er ikkje den verste eg har sett, mange av de over dekker alt. F.eks Shindlers Liste så ufattelig gale.. Endret 6. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Passion of the Christ er bare skamteit og Cannibal Holocaust finner jeg mer sjokkerende enn dyster. Sjekk ut filmene til Pete Walker, kanskje den fremste britiske filmskaperen innenfor horror/explotation. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Requiem For A Dream er såpass mørk at den gidder jeg rett og slett ikke se flere ganger, 1 gang holdt. Er fortsatt deppa 4 år etter.......... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er Requiem For A Dream så dyster? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvorfor er det ingen som har nevnt From Hell? Er mye dystrere en mange av filmene som er listet opp her. From hell er da bare morsom. Den dystreste filmen jeg kan huske å ha sett er Schindlers liste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Helt klart, uten tvil, Lilja 4-ever. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal pokker meg bestille meg Schindlers Liste, mener faktisk å ha sett den til billig penge borte på senteret her Uansett verdt sin pris i gull, ingen tvil om det Der Untergang gjorde bra sterkt intrykk på meg, si hva pokker dere vil, men dete er kvalitetsfilm som overgår det meste.Og igjen, takk gud for at den ikkje er amerikansk produsert Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Som nevnt tidligere; Bad boy Bubby Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Skal pokker meg bestille meg Schindlers Liste, mener faktisk å ha sett den til billig penge borte på senteret her Uansett verdt sin pris i gull, ingen tvil om det Den koster 99.- hos platekompaniet. ca 25 kr i frakt tror jeg, der er jo ganske billig hvis du ikke får tak i den der du bor Endret 7. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal pokker meg bestille meg Schindlers Liste, mener faktisk å ha sett den til billig penge borte på senteret her Uansett verdt sin pris i gull, ingen tvil om det Den koster 99.- hos platekompaniet. ca 25 kr i frakt tror jeg, der er jo ganske billig hvis du ikke får tak i den der du bor Da skal vi se nærmere på den saken Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Schindlers liste og Der Untergang er vel to relativt dystre filmer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Helt klart, uten tvil, Lilja 4-ever. ding ding ding. We got a winner. Den står i utrolig kontrast til en av Moodyssons andre filmen, nemlig Tillsammans. Hans "Ett Hål i Mitt Hjärta" er vel kanskje definisjonen på dyster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå