hansol123 Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 geniale ditk!!! folden og sosohal Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) go sosohal !! LAG TIL MEG OGSÅ!!! Kristian heter jeg :> Kristian, min mors sønn, det er meg, sædens og eggets lønn. Familien ba sin bønn, derfor er jeg skjønn. Skjønnhet er min styrke, snart gjør jeg det til et yrke. MEG bør alle dyrke. Jeg er Gud i min religion, i ionebindinger finnes ion, noen kommer fra Son, ikke jeg, men fra Oslo roper jeg i megafon. Alle må høre meg, fordi jeg er best, bare test. Også i min religion er Satan en pest, likhet har ikke høna; den sparker nå i retning vest. Et annet dyr henger seg på, nemlig hest. Endret 25. august 2005 av sosohal 1 Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hahahahahahah <3 sosohal Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) I cant understand it, I have even thought it is my. but it is not my, its everbodys. Not my story. Im just a part of the story I dont wanna sleep, I wanna be a story Like as people in the world I cant understand, I have even thought it is my. I will never understand, I am just a little boy I cant never be a story, but i can be a part The world is a story, not me. I am fucking a shit boy, do you understand it?!? I am a shit for the world, and will forever be it teit skrev den for en stund siden, da jeg fikk ikke sove.. Endret 25. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sosohal, kan du lage til meg og? xD Heter alex / alexander. Søten. <3 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Få lese hvordan diktet ditt ble Hansol123 Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 putt på rytme og du kan bli rik Snakker vi en ny RAVI her eller?! Lenke til kommentar
npn Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) h Endret 25. januar 2016 av npn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå