hansol123 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) kunne ha treng litt hjelp med et dikt jeg har i oppgave til i morgen. må handle om deg selv om min 90 ord.. klarer ikke å finne på noe Endret 24. august 2005 av hansol123 Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 kunne ha treng litt hjelp med et dikt jeg har i oppgave til i morgen. må handle om deg selv om min 90 ord.. klarer ikke å finne på noe Du gjorde rett i å poste her i stedet for å lage et dikt selv. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) beinhardt innlegg : Edit: Man må jo vite litt om deg for å kunne lage dikt om deg... ? eller? Endret 24. august 2005 av Sveini89 Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 trenger ikke vær om akkurat meg bare et dikt som sier noe bra om den personen du er Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Liten, jeg?Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er DU større enn deg selv, kanskje? prøv denne å se åssen norsklæreren din reagerer Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg er en strålende person med enorm karisma og fantastisk... ærlig talt, dette gidder jeg ikke! Skriv dine egne dikt vel... Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Liten, jeg?Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er DU større enn deg selv, kanskje? prøv denne å se åssen norsklæreren din reagerer Da kommer han til å si at det der er plagiat, kopiert direkte fra Inger Hagerup. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 " Jeg heter Olav, jeg er lav jeg kan se et hav, jeg liker hester og trav, jeg liker å gå med stav, jeg graver min egen grav. Min grav er fin, den er ikke din, den er min sin, den er ikke lagd av lin, den er min. Fin er den, jeg liker ikke gamle menn, men jeg liker å ha masse spenn, imperativ for "brenne" er "brenn", jeg kan skrive uten penn, imperativ for "renne" er "renn", jeg heter ikke Glenn. Jeg heter Olav. " Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 "Jeg heter Olav, jeg er lav jeg kan se et hav, jeg liker hester og trav, jeg liker å gå med stav, jeg graver min egen grav. Min grav er fin, den er ikke din, den er min sin, den er ikke lagd av lin, den er min. Fin er den, jeg liker ikke gamle menn, men jeg liker å ha masse spenn, imperativ for "brenne" er "brenn", jeg kan skrive uten penn, imperativ for "renne" er "renn", jeg heter ikke Glenn. Jeg heter Olav. " Vakkert. Rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 "Jeg heter Olav, jeg er lav jeg kan se et hav, jeg liker hester og trav, jeg liker å gå med stav, jeg graver min egen grav. Min grav er fin, den er ikke din, den er min sin, den er ikke lagd av lin, den er min. Fin er den, jeg liker ikke gamle menn, men jeg liker å ha masse spenn, imperativ for "brenne" er "brenn", jeg kan skrive uten penn, imperativ for "renne" er "renn", jeg heter ikke Glenn. Jeg heter Olav. " Copy paste, lagre som mitt eget dikt Greit å ha om den udugelige norsklæreren min en gang finner ut at vi skal skrive et dikt i lekse. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Copy paste, lagre som mitt eget dikt Greit å ha om den udugelige norsklæreren min en gang finner ut at vi skal skrive et dikt i lekse. Ser at du heter Anders. Jeg kan sikkert lage et dikt til deg også. " Anders, det er meg, jeg er ingen sei, jeg er ganske grei, jeg er ikke deg, i "Tekken" liker jeg å spille med Lei, hvis jeg ikke sier "ja", sier jeg "nei", jeg er tjukk og brei, her kommer jeg, hele gata fløtter seg. De fløtter seg i gata, jeg er god på data, jeg bruker ikke P-ATA, jeg bruker S-ATA, ligger jeg på en foppalbane, dekker jeg hele flata, er'u'kke litt lat 'a? Det er digg å være lat, å få alt servert på et sølvfat, i Versailles har de mekka en traktat, jeg liker ikke hat, når jeg blir 18 skal jeg få meg sertifikat. Da kan jeg kjøre bil, når jeg vil, det rimte ikke, nå må jeg stikke. " Endret 25. august 2005 av sosohal Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du er seriøst flink, sosohal. )))) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du er seriøst flink, sosohal. )))) Ja, han er det. Sosohal, gidder du å lage et til meg óg? Blir vel en litt større utfordring. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 " Mitt navn er Bjørn Helge, står valget mellom en annen og meg, er det lett å velge, jeg liker å late som om jeg er en elg, populært kalt "å elge", jeg liker også å late som om jeg er en blåsebelg, populært kalt "å blåsebelge", legger du trykk på g-en, vil følgende ord også rime; selge. Jeg selger masse ting, blant annet vaser av typen Ming, Jeg liker å DoS-e, og bruker ping, "syng" på engelsk er "sing", og jeg er nesten like lur som Jon Bing. Jon Bing er lur, han er ikke sur, når han er på tur, har han med paraply i tilfelle regnskur, han liker ikke musikk av typen moll, men dur, han trenger en slankekur, hvis noen greier å kaste han, kan han trenge gjennom en mur, det er det jeg trur. " Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 putt på rytme og du kan bli rik Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 go sosohal !! LAG TIL MEG OGSÅ!!! Kristian heter jeg :> Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) "Mitt navn er <fjernet>,står valget mellom en annen og meg, er det lett å velge,jeg liker å late som om jeg er en elg, populært kalt "å elge",jeg liker også å late som om jeg er en blåsebelg, populært kalt "å blåsebelge",legger du trykk på g-en, vil følgende ord også rime; selge.Jeg selger masse ting,blant annet vaser av typen Ming,Jeg liker å DoS-e, og bruker ping,"syng" på engelsk er "sing",og jeg er nesten like lur som Jon Bing.Jon Bing er lur,han er ikke sur,når han er på tur,har han med paraply i tilfelle regnskur,han liker ikke musikk av typen moll, men dur,han trenger en slankekur,hvis noen greier å kaste han, kan han trenge gjennom en mur,det er det jeg trur." Genialt. Tusen takk. Pinging stemmer faktisk, ikke verst. (Vel, jeg har ikke en forkjærlighet for å gjøre det, men det er da ganske praktisk.)Diktet. (Må jo skryte litt av det. ;p) Endret 18. juli 2014 av Peppep Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sosohal må være skikkelig genial. Slike ordspill kan kun en mesterhjerne få til. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Copy paste, lagre som mitt eget dikt Greit å ha om den udugelige norsklæreren min en gang finner ut at vi skal skrive et dikt i lekse. Ser at du heter Anders. Jeg kan sikkert lage et dikt til deg også. " Anders, det er meg, jeg er ingen sei, jeg er ganske grei, jeg er ikke deg, i "Tekken" liker jeg å spille med Lei, hvis jeg ikke sier "ja", sier jeg "nei", jeg er tjukk og brei, her kommer jeg, hele gata fløtter seg. De fløtter seg i gata, jeg er god på data, jeg bruker ikke P-ATA, jeg bruker S-ATA, ligger jeg på en foppalbane, dekker jeg hele flata, er'u'kke litt lat 'a? Det er digg å være lat, å få alt servert på et sølvfat, i Versailles har de mekka en traktat, jeg liker ikke hat, når jeg blir 18 skal jeg få meg sertifikat. Da kan jeg kjøre bil, når jeg vil, det rimte ikke, nå må jeg stikke. " Takk takk. Du er rett og slett genial sosohal (rimte) Lenke til kommentar
folden Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg heter Daniel, liker ikke fisken sei, Moskva-Marit er brei, brei som en vei, Veien er bygget av Mesta, Forsikret i selskapet Vesta. Daniel har gonoré, Sitter der på kne, Holder på sin snabb, Kjerringa hadde skabb, O'Daniel, din nabb. Værsågod, ditt eget ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå