Frohman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Siden ingen ville hjelpe meg på musikk så spør jeg her. Hva heter sangen til introen\loading screenet til Operation: Um, eh... *lenge siden jeg har spilt BF: V* eh... og loading screen Operation: Flaming Dart. Raskt svar før mod kommer over denne... Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 "You really got me" eller noe sånt, skjønt jeg er ikke på den sikre siden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 11 - Kinks - All Day And All Of The Night.mp3 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 11 - Kinks - All Day And All Of The Night.mp3 Hvem er hvem? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ops feil av meg, har visst ikke spilt bfv på lenge jeg heller Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ooh you really got me now you got me soft.... Meiner det er den, som han over meg seier. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Må bare si at Battlefield Vietnam har den mest geniale musikksamlingen som finnes i spill, utenom GTA.. poster bare tracklist for morro skyld.. 1. The Letter, The Box Tops 2. Psychotic Reaction, Count Five 3. I Fought the Law, Bobby Fuller Four 4. On the Road Again, Canned Heat 5. Forunate Son, Credence Clearwater Revival 6. Hush, Deep Purple 7. War, Edwin Starr 8. Get Ready, Rare Earth 9. Somebody to Love, Jefferson Airplane 10. All Day And All Of The Night, The Kinks 11. Surfin Bird, The Trashmen 12. Nowhere to Run, Martha Reeves and the Vandellas 13. White RAbbit, Jefferson Airplane 14. Wild Thing, The Troggs 15. The Ride of the Valkyries, Budapest Symphony Orchestra 16. Shakin' All Over, The Guess Who 17. You Really Got Me Going, The Kinks Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Må bare si at Battlefield Vietnam har den mest geniale musikksamlingen som finnes i spill, utenom GTA.. true Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hva heter bakrunnsmusikken i menyen? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 11. Surfin Bird, The Trashmen "Ah well ah everybody said, about the bird. Bird bird bird, bird is a word, bird bird bird, when the bird is a word" 17. You Really Got Me Going, The Kinks Heter You Really Got Me, ikke You Really Got Me Going Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Må bare si at Battlefield Vietnam har den mest geniale musikksamlingen som finnes i spill, utenom GTA.. poster bare tracklist for morro skyld.. 1. The Letter, The Box Tops 2. Psychotic Reaction, Count Five 3. I Fought the Law, Bobby Fuller Four 4. On the Road Again, Canned Heat 5. Forunate Son, Credence Clearwater Revival 6. Hush, Deep Purple 7. War, Edwin Starr 8. Get Ready, Rare Earth 9. Somebody to Love, Jefferson Airplane 10. All Day And All Of The Night, The Kinks 11. Surfin Bird, The Trashmen 12. Nowhere to Run, Martha Reeves and the Vandellas 13. White RAbbit, Jefferson Airplane 14. Wild Thing, The Troggs 15. The Ride of the Valkyries, Budapest Symphony Orchestra 16. Shakin' All Over, The Guess Who 17. You Really Got Me Going, The Kinks Kan du liste hvilke sanger som er til hvilken map (æsj, nå fikk jeg list til å spille igjen) mest interisert i sangen til Op. Irving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå