lysbryter Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Med mitt Gainward GeForce 3 Ti 200 TV500 Golden Sample får jeg artifacts selv uten å overklokke. Særlig i 3DMark2001SE sin "hestetest" (husker ikke hva testen heter, men det er den hesten som spinner rundt)... Ellers er jeg lite plaget med det. Hva kan dette komme av? Kan det ha blitt "kronisk" hvis jeg har overklokka for mye før? (har prøvd å være veldig safe riktignok) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hestetesten ser ikke alltid perfekt ut, dette kan være pga driverversjonen, og jeg har også sett det med flere andre typer skjermkort. Hvis du vil være helt sikker kan du teste med ArtifactMark.exe , prøv å søke etter den på google Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 hestetesten har alltid hatt artifacts hos meg, uansett om jeg har overklokket eller ikke. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Da jeg byttet fra GF DDR til GF3 Ti200 var jeg også plaget av artifacts noen timer, men da jeg resatte BIOS'en (gikk inn og loadet setup defaults) så forsvant dette. Prøv og se om det kan være problemet. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Jeg kjører på optimale BIOS-settings (selvsagt :smile:). Men det er bare hestetesten gir artifacts, ikke ellers. Men nå overklokker jeg ikke voldsomt heller da, akkurat nå. Var jo litt redd at artifacts i hestetesten kanskje hadde noe med det å gjøre. :smile: Jeg finner ikke Artifact Mark noe sted... [ Denne Melding var redigert av: lysbryter på 2002-08-09 11:08 ] Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 JA den hestetesten har "små" artifacts.Det er sånn testen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå