cyc Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Noen som vet hvor du får kjøpt dette hovedkortet utenom hos http://www.datorbutikken.com? Fordi der er de utsolgt og får ikke inn igjen på etpar uker. "CyC" http://www.cyc.no Lenke til kommentar
Pinhead Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Tror ikke mini-itx har blitt tatt inn i Norge enda ettersom det er såpass nytt. Finner i hvertfall ikke Norge på supplier lista på www.mini-itx.com. Men du bør finne noen som har det på lager hos et av firmaene som står på den lista. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 De prosessorene kan man vel kjøre uten vifte vel? Må kjøpe meg en sånn når jeg får råd. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Via c3 prossesorer er ikke så veldig bra .. .. bare så dere er klarover det Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 15:38, Kebab GUD skrev:Via c3 prossesorer er ikke så veldig bra .. .. bare så dere er klarover det Jeg hvet det, men skal bruke den som en kobinert DVD-spiller i stua og en liten server på lan. Må være støysvak siden den skal stå i stua og der er VIA c# prosessoren perfekt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 MINI-ITX og Via C3 er alle "Ekte" casemoderes drøm.. har nå tenkt litt selv på en pc med Via C3 prosessor .. men venter til den/de nye kommer.. blir vel bedre en de de har nå .. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg skal iallefall kjøpe meg ITX. Det sammen med en slim dvdrom og en 2,5tommers hardisk blir smått :wink: Regner med å putte sakene i et hjemmelaget plexikabinett... men får ta det på sikt... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Får du så små hovedkort som du kan ha kraftigere cpu på? fcpga, 478, socketA eller noe slikt? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 micro-ATX fåes i alle nettbutikker med selv respekt.. men de er ikke så små .. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 EET skal så vidt jeg vet ha itx-kortene inne til testing. Muligens de også har begynt å selge dem. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 flex-atx er hakket mindre enn micro-atx, og kan bruke fcpga p3/celeron/c3-cpu'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå