Edmund Blackadder Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hehehe... Tenkte på den også når jeg leste posten. "Men hun vil ikke la deg gå på skolen imorgen uten hud ifjeset". :!: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Legg deg i fryseren et par timers tid. Husk å ikke lukke den helt, da sliter du. Ta med lommelykt og en god bok :!: Og deretter hopper du i en glovarm dusj. Er du ikke syk da, så oppsøk lege. Hvis du ikke blir syk av det, så ER du syk? Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sitt i do på en time og si at du er dårlig i magen, spray med godlukt så lukter det mistenkelig. hint: ta med lesestoff Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ekstreme skjokolademengder er både godt og gjør deg syk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Legg deg i fryseren et par timers tid. Husk å ikke lukke den helt, da sliter du. Ta med lommelykt og en god bok :!: Den tar jeg ikke. det er vel like enkelt å åpne fryseren fra innsiden som utsiden? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Spis ekstra-drops, og drikk kaffe. Begge deler er lakserende. derfor jeg får så forbanna renneræv av ekstra- drops?....... elsker d må prøve og kutte ner på d da Endret 25. august 2005 av SaNux Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som har et forslag som går på noe annet enn magen? Har ett selv, bare ikke drikk så får du vondt i huet, når foreldra sier at du skal drikke sier du at du har drikki mye, da får du paracet Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Vel, bare må komme med et forslag. Drikk phosphoral. Det er et middel som benyttes for tømming av tarm, og ikke minst er en av bivirkningene at den kan gjøre deg kvalm, og da mener jeg veldig kvalm. Kanskje til og med spy. Hvis du faster på toppen av det hele ser du ganske jævlig ut Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har en for å få vondt i hodet. Ta en hammer og beng til! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Drink the stuff under the sink =D øyh! Ta deg en lang - kald dusj. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Drink the stuff under the sink =D øyh! Ta deg en lang - kald dusj. :!: gullkorn ( ellerno ) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Legg deg i fryseren et par timers tid. Husk å ikke lukke den helt, da sliter du. Ta med lommelykt og en god bok :!: Den tar jeg ikke. det er vel like enkelt å åpne fryseren fra innsiden som utsiden? når han puster bruker han opp oksygenet i fryseren så blir det vakum da klarer man ikke åpne fryseboksen lokket blir nesten som en sugekopp umulig å få opp Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noe jeg har opplevd, uten overlegg såklart: Spiste 3-4 noskapin (hostedempende tabletter) etter å ha drukket 1-2 pils. Fikk noen helt utrolige magesmerter (ikke dritesmerter, bare skikkelig vondt). Tok minst 3-4 før det var helt borte. En gang jeg var på danskebåten spiste jeg en pose med slike Läckerol tyggepastiller (på sånn åpne/lukke pose ala doc' posene). Telte 14 dobesøk på turen ned til danmark. Eller som tidligere nevnt: Drikk en kanne kaffe etterfulgt av et par pakker tyggis/läckerol etc. (sjekk bakpå pakkene, jo MER xylitol, jo MER må du drite). Garantert magasjau. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Klin med meg Har en forskjølelse gående. Vil vare i noen måneder, tenker jeg. Lenke til kommentar
Samene Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Drikk deg veldig full og midtveis i drikkingen tømmer du en liten eske frisk tabeletter (Veddemål pleier gjøre susen). Når du har to øl igjen styrter du en liter vaniljesaus, tar en shot med tequila, drikker de siste to øla, og avslutter ballet med en stor slurk hostesaft etterfulgt av ett fullt kojakk glass med Baileys.... Tried and true. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Spis 5 pakker med svisker. Har du ikke dritasjuken etter det, da er du sjuk Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Legg deg i fryseren et par timers tid. Husk å ikke lukke den helt, da sliter du. Ta med lommelykt og en god bok :!: Den tar jeg ikke. det er vel like enkelt å åpne fryseren fra innsiden som utsiden? når han puster bruker han opp oksygenet i fryseren så blir det vakum da klarer man ikke åpne fryseboksen lokket blir nesten som en sugekopp umulig å få opp Stemmer det. Da vil du nok kveles lenge før du får sjansen til å fryse ihjel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) EDIT: Feil tråd Endret 26. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ring til Rektor på skolen: Deg: Rektor, jeg må meddele at jeg er syk i dag. Rektor: Det var ikke bra, men hvor syk er du? Deg: Jeg har akkurat hatt sex med min søster, hvor sykt er det? Du får antagelig fri den dagen HAHAHAHAHA :!: Genialt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå