Mala Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kjøp en kebab, la den ligge i 2.5 dag. Spis så mye du greier, gjerne litt fort slik at du ikkje kjenner magen vri seg :!: Dette gjorde utslag på meg en sulten desperat mandags kveld. Resultatet var renneræv 20 min etterpå og slik fortsatte det noen dager, kvalme ikkje minst tenker du med magen? Den dagen gjorde eg det ja, men ellers bruker eg huet for det meste Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Et godt tips hvis du vil slippe noe: FAKE! Moren din/faren din/læreren din er vel ikke mindreader..? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du tenker hardt nok, og prøver å gjøre så du føler deg varmere ( ikke sikker hvordan jeg skal forklare ) så kan feberen gå opp. fikk min opp i 39 elns men følte meg helt fin egentlig. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvor langt kan man strekke fraværet på vgs? Får det ingen følger så lenge man har melding? Skolen min holder alles foreldre involvert frem til vi er myndig tror jeg, så da må mamma skrive under . Er heldigvis ikke så vanskelig for meg å fake. Moren min drar på jobb før jeg står opp, så det blir telefonfaking . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vi trenger ikke ha med melding ellerno når vi blir sjuke, og om vi faker det og blir hjemme ofte, går det bare utover oss sjøl. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvis du vil bli syk er 48 timer uten søvn trygt og pålitelig, du blir helt vrak, og så kan du få gjort så mye i den tida du ikke sover. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Få noen til å slippe en saftig en fra den nedre bakenden i melkeglasset ditt. Hold en hånd over i 2-3 minutter, styrt: du er spyklar og sjuk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Få noen til å slippe en saftig en fra den nedre bakenden i melkeglasset ditt. Hold en hånd over i 2-3 minutter, styrt: du er spyklar og sjuk Off, noen som kjeder seg på fritida :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Drink the stuff under the sink =D Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Bli ekstremt storrøyker! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Bare lær deg triks til å late som, er mye bedre enn å være syk på ordentlig. Men ikke skulk da Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Legg deg i fryseren et par timers tid. Husk å ikke lukke den helt, da sliter du. Ta med lommelykt og en god bok :!: Og deretter hopper du i en glovarm dusj. Er du ikke syk da, så oppsøk lege. hahahahah! Lo lenge av den! :!: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg skal ikke bli "fake" syk, men sånn sikkelig syk. Gjerne sånn at det varer i 48 timer Edit: Får man vondt i hue av å svelge mye luft? Det får jeg. Endret 25. august 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Klin med meg Se signatur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Klin med meg Se signatur Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Spis ekstra-drops, og drikk kaffe. Begge deler er lakserende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Si du har diaré. Easy peasy. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Bare gjør som Påsan, sønnen til Pondus.. Kokvarmt vann + ansikt = syk. Teoretisk.. men en feber på 76,4 grader er alltid litt suspekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå