SOGM Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei, Jeg ser etter et kamera til under 4000. Kameraet må ha Disse funksjonene: *Manuell Hvitbalanse *Manuelle innstilling av blender og lukkerhastighet *Macro funksjon *og ellers mange fine manuelle innstillinger Det skal helst være et speilrefleks kamera, men kan også være kompakt. Har sett på Casio Exilim Pro EX-P505 som ser ut som en god kandidat. Skrik ut om dere vet om et bedre velg eller har erferinger med kameraet Test av kameraet finnes her (kamerat skal brukes i skolesammenheng) Takker for svar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tror ærlig talt ikke du finner et speilreflekskamera med objektiv til denne prisen, om du skal ha digitalt. Analogt finner du jo mye snacks til 4000 da. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Nei jeg gjør nok ikke det, men det gjør overhode ingenting om det er et kompakt kamera. Men finnes det er speilrefleks kamera som klarer kravene, hadde det vært best Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er vel en del som lurer siden denne ligger under dSLR... Ellers har jeg har mye godt om dette. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvis du er villig til å betale et par lapper ekstra kan jeg anbefale Nikon D50 som et alternativ. Har alt du vil ha + en haug ekstra funksjoner. I tillegg er den optiske og tekniske kvaliteten 10 ganger bedre enn på alle kompaktkameraer. Lenke til kommentar
lre Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har sett på Casio Exilim Pro EX-P505 som ser ut som en god kandidat. Skrik ut om dere vet om et bedre velg eller har erferinger med kameraet Test av kameraet finnes her Ta deg en tur innom din lokale foto-butikk å se på kameraets størrelse, og tenk en gang til om du virkelig vil ha dette kameraet. Kameraet er pittesmått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå