Ustedalen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 http://gud.us/lovetest.php?page=457854 Faktisk en ganske morsom test, du ler godt på slutten... Husk å svare ærlig Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 den har verdt posta før, for ikke så lenge siden og den er bare ubrukelig og teit. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Stemmer... Og den ble stengt, noe denne også kommer til å bli...! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Synes den er litt morsom jeg, ikke å bli lurt, men å lure andre.. Men er den så teit, så er det bare å få tak i en moderator som kan stenge den.... Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 STÅR: Dette er bare en spøk, bruk dette på eget ansvar! Nedest til venstre med dårlig synlig skrift da Lenke til kommentar
willbend Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Synes den er litt morsom jeg, ikke å bli lurt, men å lure andre.. Men er den så teit, så er det bare å få tak i en moderator som kan stenge den.... Hvorfor er du så hyper på å få stengt tråden egentlig? Endret 24. august 2005 av willbend Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Synes den er litt morsom jeg, ikke å bli lurt, men å lure andre.. Men er den så teit, så er det bare å få tak i en moderator som kan stenge den.... Hvorfor er du så hyper på å få stengt tråden egentlig? Jeg er langt fra hyper for å få stengt denne... Men det virker som noen andre er det. Og jeg skjønner ikke at det skal være en grunn til at noen skal stenge denne. Det er humor, jeg ble selv driti ut. Det eneste negative er at gmailen min begynner å bli litt full nå.... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg var vel den som posta den først. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En slik link kan jo spre masse glede om den blir sendt rundt i en skoleklasse Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 har du fått MANGE mail fra [email protected]? Tror bare du kan gi opp den gmail adressen. Jeg har lite å gjør i kveld.... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg ble lurt med den en gang.. Heldigvis var det ei venninde jeg kjenner godt.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hadde vært kult hvis alle på hele forumet hadde tatt testen, da hadde trådstarter fått mange mails. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Hadde vært kult hvis alle på hele forumet hadde tatt testen, da hadde trådstarter fått mange mails. Same Shit! Bruker den ikke til vanlig tn_00 suger kukk Nettopp tatt en "Kjærlighets test"!Her er resultatet!: Har du kjærest?: Ja Vært utro?: Ja, Og det var verdt det! Hva finner du attraktivt?: tn_00 liker fiseringen til andre svette homoer Mistet jomfrudommen?: 9 Onanert så mye: Mer en det du kan telle Har hatt sex med: 170 Hatt oral sex med så mangen personer:: 90 Fått oral sex?:: Ja Betyr størrelsen noe?: Ja Navnet til denne personen er tn_00 suger kukk, og han/hun er en tn_00 er morrapuler! år gammel Mann IKKE SVAR PÅ DENNE MAILEN! Hvem var dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå