Mr_Tiger Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hei, jeg har en server med sever2000 og to stasjonære pc`en, pluss en bærbar. Jeg får ikke opp filer fra serveren som skal være tilgjengelige. de kommer opp på de andre pc`ene. Jeg kom inn på mitt domene....jeg får pinget den bærbare fra de andre pc`ene, men jeg får ikke pinget de andre fra den bærbare....hjelp, håper dere kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Skjønner ikke hva det kan være.. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sjekk om brannmur er på, hvis ikke prøv denne:Link Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 brannmur er ikke på og det andre som står i linken er greit. Problemet er at jeg ikke får pinget den bærbare fra de andre, men får pinget de andre fra den bærbare.. internett fungerer greit.. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 noen andre som har noen forslag?+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå