Gå til innhold

Freecom Beatman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-30 18:05, Spiff skrev:

Hva for livsformer tror du vanligvis det er som tester Mp3-Spillere?
:roll:
hmm..

Du HADDE rett: folk, people, mennesker, homosapiens...OSV
:mad:

Jeg synes du skal høre på testerne, de kan det jo...

Vel...

Jeg skjønner poenget ditt, men testerene er som oftest eksperter. De vil da si om en spiller er bra eller dårlig. Men det kan oppfattes ulikt av forskjellige mennesker. For en som meg trenger ikke den spilleren som testerene syns er best være rett. Så jeg vil ha svar fra folk som ikke har ekspertise på mp3spillere. Høre hva folket har å si. Vi er ikke alle eksperter...

Dessuten er nok ikke testerene homosapiens. Homosapiens er en tidlig form av det mennesket vi har i dag. Det er fra de vi har utvikltet oss. Vi er blitt det som kalles homosapiens sapiens, som da er det intelligente menneske. Og jeg tror at testerene av mp3spillere har intelligens...

Lenke til kommentar

Jeg har en Freecom BeatMan, og er egentlig veldig fornøyd med den. Den er rimelig liten, litt større enn MiniDisc og mp3 spillere, men med den lagringskapasiteten, er det egentlig meget tilfredsstillende. CD'ene er meget praktiske, de brennes helt vanlig i brennern, er billige og har plass til 185mb (210 min), eller 3-4 album. Det er jo MYE bedre enn minne-baserte mp3 spillere. Displayet er ganske bra, selv om det ikke kan vise titler, noe jeg av og til savner. Det kan også bli litt mye trykking hvis du vil skifte sang, for du kan ikke skifte mappe, så du må bla igjennom alle sangene, men også det er akseptabelt. Antishock er også ganske bra. Hvis du skal jogge mye, kan det bli litt hakking, men ellers er det helt tilfredsstillende. Det største minuset, i alle fall for meg, er strømforbruket. Den praktisk talt sluker strøm. To AA batterier varer i max 6-7 timer. Dette krever derfor at du bruker laddebatterier, ellers kan det bli veldig dyrt. Bortsett fra det ser den kul ut, og er enkel å bruke. Et pluss er dessuten øreproppene som følger med. De er av merket Sennheiser, og er noen av de beste jeg har prøvd.

Jeg har foresten akkurat hatt et problem med min, og må dessverre sende den til reperasjon (den nekter å ta strøm fra batteri, bare fra adapter). Men det regner jeg med er tilfeldig. Det er jo i alle fall garanti på den.

Håper dette hjalp deg litt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...