Gå til innhold

Se film fra pc'en på tv'en mens du sitter på irc?

dwerg

Anbefalte innlegg

Hei..jeg har leste en plass at det var mulig at du kunne se på film fra pc'en på tv'en, det var ingen sak..men hvordan kan jeg sitte på irc og se på film på en gang...slikt at jeg ser filmen på tv'en og irc på pc skjermen....?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt at programmet TV-Tools skal kunne gi deg denne muligheten. Jeg har prøvd det, men fikk det ikke helt til å fungere mens andre igjen skryter det opp i skyene. Husker ikke hvor jeg hentet det, men søk på tv-tools i forumet så finner du sikkert en tråd med svar.

Ellers regner jeg med at du har NView? Tror ikke dette programmet har denne funksjonen så du må nok bruke Tv-tools, men jeg vet at Matrox kortene har en DVDMax (fungerer på alle videoavspillere, både til DVD, DivX og andre formater) funksjon som gjør at du kan minimere vinduet ned på taskbar men allikevel ha det som fullskjerm på tv'n. Hadde Matrox G400 DualHead før og det er den beste tv-funksjonen jeg har vært borte i, både i kvalitet og funksjonalitet.

Lenke til kommentar

TV-Tool støtter ikke Ati...

http://tvtool.info/english/faq_hardware_e....e.htm#hardware1

Which graphics cards are supported by TVTool?

All nVidia based cards are supported from TNT-1 to GeForce 4. (It is not planned to support other cards like S3 or ATI so far!)

Har ikke dette Ati kortet dual-view? Da kan du jo kjøre film til tv ut på den ene og irc`e på den andre..

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-08-09 16:50 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-08-09 16:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...