Gå til innhold

Nye Pc høytalere

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå bare noen standard stereo Creative boxed høytalere. Men vil nå ha noe med litt bedre lyd, men vil ikke betale alt for mye for de nye høytalerne. Det viktige er at de ser litt stilige, stilrene og moderne ut. Og det skal jo ver bedre lyd en i de høytalerne jeg har nå ikke at jeg har så mye imot lyden, men designet.

Bare å komme med annbefalinger.

Takker for alle svar :)

EDIT: Hvis dere gidder å legge til en ling så hadde det og vert kjempe flott :thumbup:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke bestemt meg hvor mye eg skal bruke på det, får jeg har en dumme vane som er å ville kjøpe noe for noen hundre lapper, men ender opp med å kjøpe for mange tusen. Men vil vel si ikke over 1000kr. Men jeg kan godt gå over hvis dere kan annbefale en forsterker og høytalere( for det er det jeg egentlig har mest lyst på) som passer godt får bruk sammen med pc, får filmer, musikk og spill.

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Vil jo ha en skikkelig forsterker då og høytalere, hvis det er det jeg skal kjøpe. Hadde egentlig tenkt på en harman kardon forsterker, men fant ut at den jeg tenkte på var ikke verdt pengene for mitt bruk. Vil jo ha en som er sånn all around, sånn at jeg kan koble den til tv`en dvd`en pc`en og bruke den til spill, musikk og filmer innen pc bruken. Noen som har noen forslag, annbefalinger så de har testet, sett tilbud på osv???

EDIT: Design og stilrenhet er noe så jeg setter stor pris på

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Vil jo ha en skikkelig forsterker då og høytalere, hvis det er det jeg skal kjøpe. Hadde egentlig tenkt på en harman kardon forsterker, men fant ut at den jeg tenkte på var ikke verdt pengene for mitt bruk. Vil jo ha en som er sånn all around, sånn at jeg kan koble den til tv`en dvd`en pc`en og bruke den til spill, musikk og filmer innen pc bruken. Noen som har noen forslag, annbefalinger så de har testet, sett tilbud på osv???

EDIT: Design og stilrenhet er noe så jeg setter stor pris på

Kunne noen komt med flere forslag til dette her??

Lenke til kommentar

Det nederste der (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303910&cks=PRL) spiller bra det, har vært hos en kompis som har det.

Selv har jeg iCreative I-Trigue 3200 (https://prisguiden.no/produkt/21932) og er fornøyd, men det er vel ikke et annlegg du kan bruke til å spille så altfor høyt med.

EDIT: Er ikke noe sånn HI-FI type jeg men sier bare min mening. ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...