Lars73 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Heisann Prøvde å søke gjennom forumet, men fant ikke noen tråder om dette. Håper noen kan hjelpe meg. Problem som følger: Har koblet PC til TV med scart. Klarer å kjøre begge skjermene (PC og TV), men bildet på TV blir dratt ut til sidene, og bildet på Pc'n blir helt vrengt. Mener selv jeg har prøvd alle instillinger for å få dette til å bli riktig, men uansett hva jeg gjør, så blir det veldig mye stilling frem og tilbake når jeg svitcher mellom TV og PC skjerm. Det beste hadde jo vært å få til en løsning som viste begge skjermene i riktig størrelse. Noen som vet hvordan jeg skal få dette til? Tror jeg blir gal snart :smile: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Ingen som har hatt dette problemet før, og har en løsning? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Kanskje ett dumt spørsmål, men setter du ned oppløsningen til 800x600 når du enabler TV-ut? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 kremt... Nei.... Skal prøve det nå... Takk :smile: Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 23:55, Lars73 skrev:kremt... Nei....Skal prøve det nå... Takk :smile: Gjør det =) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg hadde det kortet du snakker om og jeg hadde ingen problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå