Zeph Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 I ei mappe med filmar står det for eksempel: film.avi film.srt film.zip Dei skal sjå sånn ut: "film" "film" "film" Eg har sett andre som ikkje har filtypen i filnavnet, men veit ikkje korleis eg fjerner dei. Lenke til kommentar
roac Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Windows Explorer: Tools | Options | View | Hide extension for known file types Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Eller kan du; Kontrollpanel > Mappealternativer > Vis > Merk Av For Boks Nummer 6 ovenfra Lenke til kommentar
roac Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Eller kan du; Kontrollpanel > Mappealternativer > Vis > Merk Av For Boks Nummer 6 ovenfra Veien inn er grei, men du bør spesifisere navnet på sjekkboksen, ikke nummeret i rekken. Boksene står nemlig i forskjellig rekkefølge for forskjellige språk, av en eller annen syk grunn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hver sin smak, men dette er det første jeg forandrer når jeg installerer Windows. Microsoft default er at disse er skjult, men jeg syntes det er helt håpløst å ikke kunne se extension. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Eg ser jo på fila kva det er, om nødvendig, markerer eg den for å få filtypen. Når eg driver å endrer filnavn i større skala er det greit å sleppe å ta hensyn til extension. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå