Gå til innhold

Småjævler og datautstyr

Anbefalte innlegg

Trenger kanskje en liten tråd for de av oss som er fedre ( og mødre) her.

Minstemann min, James (a.k.a. "Rabbagastus helveticus) presterte akkurat å legge en 20 cms "kabel" mellom telefonmodemet og kabelmodemet :thumbdown: Noen andre som har noen historier på hvorfor enten ungene eller pc'en (med tilbehør) burde stå inne i grinda?

Endret av gwh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sønen min trakk antennekabele ut av TVen inklusiv kontakten i TVen.

Ble 550.- i reparasjon for å få lodda kontakten tilbake på printkortet der den skulle være.

Nå har jeg strekkavlastning på antennekabelen så om han skulle klare det en gang til så sliter kabelen først.

Lenke til kommentar

Dette lille, søte nurket (for de av dere som ikke klikker på lenken: Hunden min) har gnagd istykker utallige datakabler, ødelagt telefonkontakten, ødelagt tv-kabelen, knasket litt på en nettbankkodedings slik at den ble ødelagt, holdt på å trampe istykker diverse datasaker og generelt gjort ganske stor skade.

Hunden til en bekjent gnagde en gang på en strømledning. Som eieren sa etterpå: Hunden gnager ikke lenger på strømledningene den kommer over...

Lenke til kommentar
Då eg var ca. 7 år lagde eg mi eigen mappe kor eg putta oppi alle filene eg fant, inklusivt diverse systemfiler... :cool:

nesten som meg, klarte å flytte windows mappa over i et spill fordi det sto (adresse til en windows fil) på feilmelding, så jeg flytta hele driten for å være sikker :D

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg fylte diskettstasjonene på PCene vi hadde hjemme for noen evigheter siden med legoklosser (de forholdsvis tynne platene gikk helt perfekt inn i en vanlig 3.5" floppydrive). Om man bygde større klosser, sånn omtrentlig temmelig nøyaktig like stor som en VHS-kassett, og kjørte denne inn i spilleren, skapte det også mye moro. Alt var egentlig mye bedre før, en smal slot-in DVD-spiller duger ikke til slike krumspring.

Lenke til kommentar

ALt jeg takker gud for er at Rabbagsastus var fin og fast i magen. For ta med en liten til, dog ikke småjævelfeil, men derimot min egen, da jeg presterte å tømme 1/2 kopp kaffe i tastaturet når jeg bode i frankrike. Store og små bokstaver kom helt vilkårlig deretter. Måtte bestille nytt tastatur på ei nettsjappe i Norge for sending til foreldrene mine som så måtte videresende til meg. Mye styr for lite.

Alle vi som vet hva en Vhs spiller er vet vel også at det er mye mere moro man kan ha sammen md ungene og de maskinene.....

Lenke til kommentar
Då eg var ca. 7 år lagde eg mi eigen mappe kor eg putta oppi alle filene eg fant, inklusivt diverse systemfiler...  :cool:

nesten som meg, klarte å flytte windows mappa over i et spill fordi det sto (adresse til en windows fil) på feilmelding, så jeg flytta hele driten for å være sikker :D

LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...