Gå til innhold

Hotteste og beste mobilen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei..

Skal kjøpe meg ny mobil og lurer på hva som er den hotteste og beste mobiltelefonen!

Samma hvilket merke og samma hvilken pris!

 

MVH Pål Martin

Det håtteste er altså det den de flest andre vil ha? Da er nok K750i overlegen der.

 

Kjøp SE så er du alltid helt normal her i Norge :p

Lenke til kommentar
Hei..

Skal kjøpe meg ny mobil og lurer på hva som er den hotteste og beste mobiltelefonen!

Samma hvilket merke og samma hvilken pris!

 

MVH Pål Martin

Den hotteste: K750i/W800i

 

Den bedste: Så mange andre! Næsten en hvilken som helst nyere Symbian-telefon (og MS-telefon) overgår de to SE-modeller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg må bare få sagt at i mine (og mange av mine venners) øyne, er K750i like hot som en svart T630... (Det er altså ikke hot! :thumbdown: )

Designet er ufattelig kjedelig, og det er nok ikke en telefon du får særlig mye oppmerksomhet med (Regner med det er det du vil ha)

 

Da er W800i bedre, med litt sprekere farger og form! :yes:

Lenke til kommentar

Spørs jo litt på definisjonen av ordet. Er en mobiltelefon hot når alle kjøper den, eller er den hot når nesten ingen kjøper den og den skiller seg litt ut?

 

Det er klart at det er flest som eier K750i nå, men W800i vil vel ta en del innpå.

 

Men altså, blir for vanskelig å anbefale mobiler kun ut ifra "hot".

Lenke til kommentar

Hehehe, her er vi modne.. Mine kompiser synes din telefon er teit, og jeg har flere venner enn deg, så da vinner vi.. Kom igjen folkens, å like eller ikke like en mobiltelefon vil ALLTID være fullstendig subjektivt.

Og er du uenig, så si som jeg pleier: Smaken din er som baken; Ræva!

 

Og til trådstarter: Kjøp den mobilen du synes er kulest. Ta alle postene som gode forslag! :)

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...