KimNK Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har klart å få sand under tastane på telefonen min, så no funker ikkje8, 9, 0 og # lenger. Tenkte eg skulle fikse dette sjølv istedet for å betale fleire hundre for service, men telefonen går jo for pokker ikkje opp. Har fått av dei 4 skruane under batteriet, då løsnar nederste delen av dekselet, men ikkje meir. Kva må eg gjere for å få av heile fronten? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 bruk makt, og riv av dekselet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Turte ikkje, det kjentes ut som om den skulle knekke anytime, men funka å kneppe det av med skrujern. Var berre redd det var nokre skruar eg hadde gått glipp av. Edit: *kjøpe ny telefon* Endret 24. august 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 skjønner egentlig ikke problmenet med å åpne deksel, det er jo letteste sak i verden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Joda, var berre redd for å knekke det som sagt, i tilfelle eg hade glømt å skru ut eit eller anna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå