Lurifaxx1 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hei! jeg trenger hjelp til å slette en fil jeg har på pcen. den lå under ett spill jeg la inn som heter knights online, når jeg skulle slette spillet kunne jeg ikke slette ei siste fil som heter EGRNAPX2.dll. når jeg prøver å slette den kommer det " Kan ikke slette EGRNAPX2.dll ingen tilgang. kontroller at disken ikke er full eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i bruk" hvis jeg høyre klikker >> egenskaper, står skrivebeskyttelse PÅ, når jeg slår av og tar bruk, ok, så går jeg inn på egenskaper for fila igjen så står skrivebeskyttelse på igjen. kan noen hjelpe meg? Nå ble skrivebeskyttelsen fjernet alikvel, men får fortsatt den samme meldinga og får ikke til å slette den Endret 24. august 2005 av raptopp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Start opp maskinen i DOS (eventuellt "recovery console" på winxp-cden) og finn frem filen og skriv del <filnavn>. Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Da kommer det "ingen tilgang" i dos Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 En sjelden gang får jeg dette problemet, og jeg aner ikke hva det kommer av. Da åpner jeg et ekstra vindu og finner frem søppelbøtten der. Så drar jeg over filen. Funker for meg hver gang. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Prøv programmet Unlocker: http://www.softpedia.com/get/System/System.../Unlocker.shtml Helps delete locked files with error messages like:- Cannot delete file: Access is denied - There has been a sharing violation. - The source or destination file may be in use. - The file is in use by another program or user. Lenke til kommentar
schwami Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Det kan være at filen blir lastet i minnet under oppstart av maskinen. Sjekk i Services på Administrative tools, dette gir bedre oversikt over prosessene som kjører enn task manager. Du kan også skrive del pathname/filename i Run... på startmenyen Endret 24. august 2005 av schwami Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) drit greier ass laste ner "stuff" æsj..sikkermodus har jeg brukt noen ganger eller så avslutter jeg ganske enkelt oppgaven i oppgavebehandlinga og så sletter den... begynner ligne virus oppførsel da ett program bruker pc kraft og ikke vill fjernes el flyttes.. Endret 24. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå