Mr.SS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei! Jeg har en 3700+ san diego. Jeg har prøvd å overklokke den, men med en gang den er det minste overklokket så henger windows seg. Det er ikke temparaturen siden den er 25-30 idle. Systemet er som følger: Msi K8n Platinum 1024 PQI 2-2-2-5 3200ram 350watt Fortron Source Gainward GS 6800gt Er det rammen som gjør det eller er det strømforsyningen? mvh Sigurd Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Husket å sette ned multipliern til hypertransporten i bios? og sette på agp/pci låsen? Er maskina stabil uklokket? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hvorfor må jeg sette ned hyper transport? Og hva heter den agp/pci låsen du referer til? Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Fordi maskina kan bli ustabil hvis hypertransport frekvensen går mye over 1GHz. Agp/pci låsen finner du i bios... på mitt abit av8 ligger det under første meny i bios... (kommer ikke på hva det heter akkurat i forbi farta Edit: Hva legger du i:"Jeg har prøvd å overklokke den, men med en gang den er det minste overklokket så henger windows seg" ?? hvor mye overklokket i Mhz?? Endret 24. august 2005 av Cougst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå