Halliwell Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg får opprettet "Lokal tilkobling". Trenger denne for diverse spill, etc. Jeg kommer meg på internett med telefonkabel (ADSL linje) men har da ingen nettverkstilkoblinger. Hjelp! Takk! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvis du kommer deg på internett med adsl, har du nettverkstilkobling. Er det nettverk med flere pc hjemme du tenker på? Lenke til kommentar
Halliwell Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg er koblet til Studentby-nett ved UiO. Under listen "nettverkstilkoblinger" har jeg ingenting. Alle andre har denne Lokal tilkobling, og jeg må ha en slik for at spill som Final Fantasy XI skal funke... Skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er litt usikker på hva som er problemet, men når du skal LAGE en ny tilkobling, kan du om du bruker WinXP: Start -> Kontrollpanel -> Nettverkstilkoblinger Lenke til kommentar
Halliwell Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Problemet er at jeg ikke har denne "Lokal tilkobling", og får visst ikke opprettet en heller... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Men du har framleis Nettverkstilkoblinger, eg tipper du har XP, og der finner du ein link i nettverkstilkoblingsvindauga. Sjå på biletet under. Dersom du ikkje har ein Lokal Tilkobling, bruk linken i den raude boksen. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du sier du ikke får laget den "Lokal Tilkobling". Hvor langt kommer du med det egentli? Hva slags operativsystem har du? Får du opp muligheten; "Opprette en ny tilkobling" (slik som zeph beskrev ovenfor)? Har du nettverkskort i maskinen, og fungerer det? ("Kontrollpanel->System->Maskinvare->Enhetsbehandling" Der kan du se om det er installert og om det fungerer) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Han kjem jo på nett med ADSL, eg trudde du måtte ha ein lokal tilkopling for dette eg. Lenke til kommentar
prefect Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Endret 27. september 2005 av prefect Lenke til kommentar
Halliwell Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hmm, dette her er rart. Jeg har XP, og den sier at nettverkskortet fungerer som det skal. Det heter Nvidia Nforce Networking Controller. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor dataen ikke viser tilkoblingen min. Jeg er på internett, men kan ikke gå inn på noen Nettverksinnstilling for å endre på tilkoblingen. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har akkurat det samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå