redsword Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 tittelen sier det meste.. men når jeg kobler pda'en opp mot pc'n så står det "funnet usb device" å så skal jeg instalere usb device men det står at jeg ikke kunne instalere usb device så jeg trenger noen tips til hva jeg skal gjøre takker for alle svar Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 det er en dell axim x5 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 har du lagt inn activesync eller hva dell bruker på pcn? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 nei jeg har ikke det.. jeg fikk ikke med en cd en gang Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 for at den skal virke må du legge inn ett program. det finner du på dell.no Mes sansynlig er det microsoft activesync 3.8 som brukes. Kan også hende det er kommet ut en fw oppdatering du kan legge inn, noe som vil slette alt du har lagret men det er vel ikke så mye i starten =) Lykke til og bare spør om det er mer Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå