bjovas Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Lurer på å kjøpe meg en slik en, er det noen som har noen meninger om dem? http://www.bilnorge.no/bruktbil.php3?type=...66&x_merke=5480 Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Lurt hvis man ikke kan skru Billig i drift, men kjedelig å kjøre.... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) 86 hester skremmer vel ingen nei... men hvordan er komfort, støynivå og denslags? (for the record: jeg kan IKKE skru biler, og dette er første bil jeg kjøper) Endret 24. august 2005 av Ghadafi Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Komfort er vel greit, og støymessig greit. Men er ikke akkurat Merc eller BMW da... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det er jo en genial førstegangsbil. Toyota kommer som regel ut som testvinnere i alt de foretar seg, og har visst nok stort sett bare fornøyde kunder Hvis du ikke kan skru, og har råd til den bilen så ville jeg ikke tenkt meg om to ganger. 86 hk kan faktisk føles sprekere ut enn mange tror. En bil må ikke ha 150 hk+ for å være trivelig og kjøre. Jeg har kjørt den i stv utgave og synes det var en komfortabel bil. Sett inn et godt anlegg og kos deg på landeveien du Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Den er lettkjørt, litt vindstøy (plystring) men den er godt isolert under, så veistøy er det ikke mye av, motor og design messig er den ikke spennende, forbikjøringer kan være slitsomt, og du merker fort om du har motvind, oppoverbakker er ikke noe problem da den er lavt giret, ellers er det jo toyotakvaliteten som er som er det store plusset Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Høres bra ut. Da blir det nok bilkjøp på mandag om ikke noe uforutsett dukker opp. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det ble til at jeg kjøpte den bilen ja. Etter 4 uker og 1400 km er jeg kjempefornøyd. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gratulerer med fornuftig bilkjøp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Vi har en sånn en bare med 110hk.. fungerer fint den, mye bedre enn den gamle tunge toyota camry'en vi hadde. edit: leif Endret 26. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå