Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Irsk folk av noe slag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva heter slik musikk som dette? Det kan jo ikke hete spillmusikk... siden det er så mangt. Det er slik jeg definerer perfekt musikk også, så jeg vil gjerne utforske den sjangeren litt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Assassin's Creed II hadde, først og fremst, fantastisk musikk. Herlig å spille gjennom med det i bakgrunn. Og jeg vil kalle det klassisk, men det er nok en slags blandings. En tynn opera-stemme, klassisk, jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hey! Etter å ha spilt litt Black Ops fant jeg ut at typisk 60/70-tallsmusikk man ofte assosierer med Vitnam-krigen var ganske kult Typisk som CCR! Retro er kult! http://www.youtube.com/watch?v=tYeCYbaaXBI&feature=related Hva heter denne typen musikk? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 @Hestekølle: Southern rock eller Country rock kanskje. Eventuelt Roots rock? Alle disse sjangrene, som i stor grad overlapper hverandre, det er ikke akkurat akademiske begreper dette her, kjennetegnes av at det er rock som drar inspirasjon fra rockens røtter i country, blues og folk. Hovedsaklig så er det snakk om grupper fra 60- og 70-tallet som brøyt med den samtidige psykedeliske rocken. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Oi oi oi...gammel tråd. Lyst på rolig tekno, litt sånn melodiøs. Ganske behagelig, not your average party-trance-bullshit! Hva kalles den sjangeren? EDIT: Litt som dette, kanskje enda roligere? http://www.youtube.com/watch?v=F8CcQxVyeEE Endret 13. mars 2011 av Bordplate Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bordplate: Du liker sikkert Doubting Thomas. Prøv cd'en Objectif Lune. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Prøv uplifting trance, og Orbital - Halcyon on and on. Og trentemøller! Eller hvis du vil litt "out there", kan du sjekke ut Shpongle og forskjelleg ambient goa, og då er denne brukaren på youtube ganske grei: http://www.youtube.com/user/astralseeker Ellers... Kva vil dokken kalle songar som Susanne Sundfør sin The Brothel og Machine Birds sin One Last Try? Machine Birds seie iallefall sjølv at dei spelar drømmepop, men eg syns det blir liksom litt lite beskrivande. Endret 14. mars 2011 av Alliha Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Assassin's Creed II hadde, først og fremst, fantastisk musikk. Herlig å spille gjennom med det i bakgrunn. Og jeg vil kalle det klassisk, men det er nok en slags blandings. En tynn opera-stemme, klassisk, jeg vet ikke helt. Assassin's Creed II var rett og slett kunst Endret 22. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå