Isindil Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg spilte til andre januar i år, nådde level 46. Ice/Lightning Mage. Den dagen fikk jeg endelig tak i en Wii. Deretter fikk jeg skaffet meg en PC som takler annet en Starcraft (vel, og MS), så nå spiller jeg Oblivion, Supreme Commander og TrackMania United. Uansett, det er mulig jeg setter igang igjen, er noen ute etter å buddye meg, legg til Isindil om du spiller på Khaini. Ikke regn med svar med det første, though, må bli lei av de nevnte spillene i tillegg til et par andre først. Lenke til kommentar
Kawabonga Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nei, spiller ikke Maple Story. Startet å laste det ned, men så fristet det å ta en runde DotA på b.net, og nå er pcn føkked ^___^ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Makan til dårlig spill skal du lete lenge etter, PURE grinding! Ikke noe annet... INGENTING!! Kanskje de har fått bukt på problemet, men tidligere var spillet OVERFYLT med hackere som tok opp hele kart for seg selv og fikk all xp + loot i enkelte områder. Rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Prembo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hsr en legit hermit på scania lvl 78 og en spearman lvl 54 på broa:P Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Spiller som Cleric (nådde endelig lvl 40) på Kradia (EMS) Noen flere som spiller på Kradia? Mente EMS såklart Endret 27. juli 2007 av BrageC Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Maple Story er konsentrert søppel. Skikkerlig ensformig. Så er det 90% som cheater og/eller bruke bots. - punk. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Syns ikke det er søppel, men når du ser noen jukse uansett hvor du går hen blir det sug... Når jeg startet å spille spillet var det ganske clean for hackers, men nå har det tatt helt av.... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det noen i det hele tatt som får logga inn nå? Jeg får bare opp "Connection failure due to system error; Please try again later." Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tenkte jeg skulle blåse liv i denne igjen jeg! Har spilt GMS i rundt 3 år, min høyeste er level 136 (Dark Knight). Bytta nylig til EMS - har en lvl 70 Flame Wizard (Knights of Cygnus), og har nettopp starta en ny assassin som for tiden er level 18. Lenke til kommentar
Gamerplayer Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) er rundt lvl 32 magican slutta og spille husker ikke helt hva jeg heter ,men noen som vet hva "Horny Mushroom" bare les navnet om og om til du skjønner det lolololol Jeg spilte til andre januar i år, nådde level 46. Ice/Lightning Mage.Den dagen fikk jeg endelig tak i en Wii. Deretter fikk jeg skaffet meg en PC som takler annet en Starcraft (vel, og MS), så nå spiller jeg Oblivion, Supreme Commander og TrackMania United. Uansett, det er mulig jeg setter igang igjen, er noen ute etter å buddye meg, legg til Isindil om du spiller på Khaini. Ikke regn med svar med det første, though, må bli lei av de nevnte spillene i tillegg til et par andre først. Oblivion er fett på PS3 Endret 29. september 2009 av Gamerplayer Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 spilte Maple story i ca 1 time. Slutta pga spillet kun går ut på grinding! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 spilte Maple story i ca 1 time.Slutta pga spillet kun går ut på grinding! Ja, for du vet jo at "hele spillet" går ut på grinding når du har kommet deg til lvl 10 Lenke til kommentar
Gamerplayer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 spilte Maple story i ca 1 time.Slutta pga spillet kun går ut på grinding! Ja, for du vet jo at "hele spillet" går ut på grinding når du har kommet deg til lvl 10 hva er grinding?????? har aldri hørt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Grind_%28gaming%29 Kort sagt er grindig en prosess der man gjør det samme om og om igjen i timesvis for å høyne level-verdien. I de fleste spill betyr det å bruke tiden sin på å drepe monster etter monster for experience-poeng, noe som er svært lite givende og ekstremt kjedelig, men i mange spill (hovedsaklig rollespill og MMO-er), som for eksempel Maplestory er det en nødvendighet for å komme videre i spillet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Bumpbumpbumpbump ARAN KOMMER UT PÅ ONSDAG FTW Endret 2. juli 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg spilte det:p men gav bort accounten min til en random:p fyrenm min var vell lvl 53 ice mage:) og en 40 assasin:p var litt fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå