Gå til innhold

Maple Story: Spiller du?


Anbefalte innlegg

Jeg spilte til andre januar i år, nådde level 46. Ice/Lightning Mage.

Den dagen fikk jeg endelig tak i en Wii. Deretter fikk jeg skaffet meg en PC som takler annet en Starcraft (vel, og MS), så nå spiller jeg Oblivion, Supreme Commander og TrackMania United.

 

Uansett, det er mulig jeg setter igang igjen, er noen ute etter å buddye meg, legg til Isindil om du spiller på Khaini. Ikke regn med svar med det første, though, må bli lei av de nevnte spillene i tillegg til et par andre først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makan til dårlig spill skal du lete lenge etter, PURE grinding! Ikke noe annet... INGENTING!!

 

Kanskje de har fått bukt på problemet, men tidligere var spillet OVERFYLT med hackere som tok opp hele kart for seg selv og fikk all xp + loot i enkelte områder.

 

Rett og slett kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

er rundt lvl 32 magican slutta og spille husker ikke helt hva jeg heter ,men

 

 

 

noen som vet hva "Horny Mushroom" bare les navnet om og om til du skjønner det :p lolololol

 

Jeg spilte til andre januar i år, nådde level 46. Ice/Lightning Mage.

Den dagen fikk jeg endelig tak i en Wii. Deretter fikk jeg skaffet meg en PC som takler annet en Starcraft (vel, og MS), så nå spiller jeg Oblivion, Supreme Commander og TrackMania United.

 

Uansett, det er mulig jeg setter igang igjen, er noen ute etter å buddye meg, legg til Isindil om du spiller på Khaini. Ikke regn med svar med det første, though, må bli lei av de nevnte spillene i tillegg til et par andre først.

 

 

Oblivion er fett på PS3

Endret av Gamerplayer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

http://en.wikipedia.org/wiki/Grind_%28gaming%29

 

Kort sagt er grindig en prosess der man gjør det samme om og om igjen i timesvis for å høyne level-verdien. I de fleste spill betyr det å bruke tiden sin på å drepe monster etter monster for experience-poeng, noe som er svært lite givende og ekstremt kjedelig, men i mange spill (hovedsaklig rollespill og MMO-er), som for eksempel Maplestory er det en nødvendighet for å komme videre i spillet.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...