Gå til innhold

Maple Story: Spiller du?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Spillet er definitivt ikke ensformig, kansje fra lvl 1-20, men etter det, kan du reise til ganske mange forskjellige steder i spillet.

Men spillet er artigst når du hacker:D weeee!:p GodMode:RangedUbervaac:SuperTubi:ItemVaac:UnlimitedAttack:CRCbypass:+en murstein på angrep knappen, og så kan du gå og legge deg samtidig som den trener:D

Lenke til kommentar
Har ingenting imot de andre, men lurte på om spillet er så ensformig at de som er høylvl like så gjerne kan holde seg i lavlvl plassene.

 

Gjør man ikke annet enn å denge ting og løpe fra portal til portal?

 

-TwiiK

4733500[/snapback]

 

Spillet er ganske ensformig frå lvl.1-20..men etter lvl.21 kan fare på PQ(Partyquest)

og etter lvl.30, kan du få ny jobb, og då blir spillet 2x gøyare...

Eg hadde en lvl.50 mage.. :cry: kan til tide bli fort kjedlig..men då e de berre å ta ei pause :p

7818382[/snapback]

 

 

Åssen får man alle de hacksene da, har bare en fucka swordman i lvl 31, og en assasin i 34. Spillet er jævlig ensformig og blir til de grader fort kjedelig. :hrm: Har hørt at det er gøyere jo høyere lvl, men tar jo så hælvetes lang tid :thumbdown: Så hvis det finnes en hack så man kan trene litt "fortere" hadde det væært fint.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har tenkt å begynne med MS igjen, etter en lang pause.

Men pga trøbbel med 3 (!) kontoer har jeg egentlig gitt opp. Hele systemet med password/userID retrieval er bare fucked. Får ikke til å slette kontoene. Får ikke til å logge meg inn i MS (står at jeg må confirme accounten selv om jeg har gjort det). Får ikke til å få tilsendt nytt pw.

Synd at hele dritten er et helvetes møkk, for spillet er digg. ARGH!

Lenke til kommentar
Maple Story er det verste MMORPG spillet som er laget så, NEI sefølgelig spiller jeg ikke.

8124635[/snapback]

Og derfor så orker du og sløse bort en reply i denne topicen? Ha deg vekk og spill flyff

8125244[/snapback]

Han spurte i topicen: "Spiller du?" Og jeg svarte.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

jepp spiller maple story... faktisk ganske greitt spill når man tenker over at det er gratis og jeg har alltid digga 2d spill... ganske enkelt for at jeg er en oldschool gamer >.< selv om jeg er 89 mod så starta jeg med mario da jeg var 2 år gammel... er fakta fan å xD...

 

er en sån warrior lvl 15 akuratt nå ^^... spiller ikke så jævli mye at det gjør no xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...