Ruggerull Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er faktisk en ny hovedside.. Www.maplestory.nexon.net Heter foresten GulErKul lvl 35 Assisian med vansker for og levle ;P Trur kansje jeg har gitt litt på feil skills og sånn Scania foresten Lenke til kommentar
zoylster Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har en lvl 71 Ice lightning mage på Broa. Bare å adde LisaNOK det så Lenke til kommentar
Nosejob Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg hadde en level 25 rogue på Broa, men det å denge forvokste sopper ble etter hvert veldig ensformig. Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg kan ikke registrere meg! Det kommer en warnig boks og sier: please enter State/Province Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) --- Endret 14. august 2011 av sigis0n Lenke til kommentar
gets92 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Spillet er definitivt ikke ensformig, kansje fra lvl 1-20, men etter det, kan du reise til ganske mange forskjellige steder i spillet. Men spillet er artigst når du hacker:D weeee! GodMode:RangedUbervaac:SuperTubi:ItemVaac:UnlimitedAttack:CRCbypass:+en murstein på angrep knappen, og så kan du gå og legge deg samtidig som den trener:D Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 har begynnt og spille litt igjen.. spiller på min gamle spearman.. lvl 42 nå... navn epleskrott har også en lvl 49 cleric, men den er helt fucka.. oppgradert mongo.. enig at det er artigst når du hacker.. Lenke til kommentar
oscar11 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har ingenting imot de andre, men lurte på om spillet er så ensformig at de som er høylvl like så gjerne kan holde seg i lavlvl plassene. Gjør man ikke annet enn å denge ting og løpe fra portal til portal? -TwiiK 4733500[/snapback] Spillet er ganske ensformig frå lvl.1-20..men etter lvl.21 kan fare på PQ(Partyquest) og etter lvl.30, kan du få ny jobb, og då blir spillet 2x gøyare... Eg hadde en lvl.50 mage.. kan til tide bli fort kjedlig..men då e de berre å ta ei pause 7818382[/snapback] Åssen får man alle de hacksene da, har bare en fucka swordman i lvl 31, og en assasin i 34. Spillet er jævlig ensformig og blir til de grader fort kjedelig. Har hørt at det er gøyere jo høyere lvl, men tar jo så hælvetes lang tid Så hvis det finnes en hack så man kan trene litt "fortere" hadde det væært fint. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) ---- Endret 14. august 2011 av sigis0n Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Lvl 44 cleric på scania her med nicket Oakcreek2 Ett lite spørsmål. Når man hacker på maple.. hva blir banna? Char, ip eller account? Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) --- Endret 14. august 2011 av sigis0n Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har spilt det i et år og spiller det litt fortsatt selv om det egentlig er et helt håpløst spill for tiden. Stikkord: Hacking! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei igjen terje, er guilden din (Intruders) fortsatt norsk/engelsk eller ren norsk igjen? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Maple Story er det verste MMORPG spillet som er laget så, NEI sefølgelig spiller jeg ikke. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Maple Story er det verste MMORPG spillet som er laget så, NEI sefølgelig spiller jeg ikke. 8124635[/snapback] Og derfor så orker du og sløse bort en reply i denne topicen? Ha deg vekk og spill flyff Lenke til kommentar
Visemann Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har en level 56 assassin på khaini, men er så blakk at jeg nesten ikke kan levle;_; Gets92:Det er kansje litt artig å hacke, men hvis du hacker forsvinner jo hele poenget med å spille spillet, i tillegg til at du ødelegger for andre(min mening) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ja hvis man klarer å bli lvl 100 ved bruk av hack så haar man virkelig noe å være stolt over :rolleyes: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har tenkt å begynne med MS igjen, etter en lang pause. Men pga trøbbel med 3 (!) kontoer har jeg egentlig gitt opp. Hele systemet med password/userID retrieval er bare fucked. Får ikke til å slette kontoene. Får ikke til å logge meg inn i MS (står at jeg må confirme accounten selv om jeg har gjort det). Får ikke til å få tilsendt nytt pw. Synd at hele dritten er et helvetes møkk, for spillet er digg. ARGH! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Maple Story er det verste MMORPG spillet som er laget så, NEI sefølgelig spiller jeg ikke. 8124635[/snapback] Og derfor så orker du og sløse bort en reply i denne topicen? Ha deg vekk og spill flyff 8125244[/snapback] Han spurte i topicen: "Spiller du?" Og jeg svarte. Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jepp spiller maple story... faktisk ganske greitt spill når man tenker over at det er gratis og jeg har alltid digga 2d spill... ganske enkelt for at jeg er en oldschool gamer >.< selv om jeg er 89 mod så starta jeg med mario da jeg var 2 år gammel... er fakta fan å xD... er en sån warrior lvl 15 akuratt nå ^^... spiller ikke så jævli mye at det gjør no xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå