Gå til innhold

Maple Story: Spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tøft... Eg ha lenge lette etter online spel som ikkje kosta :D

4818515[/snapback]

 

I programmappen er det et slags autosetup program som hjelper deg å finne de riktige innstillingene for skjermen din. Lykke til :D

5817553[/snapback]

 

Beklager, det var feil quote.. det var til han som fikk "OUT OF RANGE" melding på skjermen sin

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Flere som spiller eller? Jeg har nettopp startet med en ny karakter nå. Skal prøve meg som bowman. Er ganske artig. Men gå inn på siden med IE om dere skal registrere dere.

5783261[/snapback]

 

 

:dribble: Hei jeg spiller maplestory, har en lvl 31 fighter (warrior) på scania den heter NsvordmanN ! :thumbup:

 

Hvis du ser denne meldingen vennligst legg navnet og lvl hvis du spiller på scania, så kan vi kansje møtes. Legg meg gjerne till i buddylisten din :!:

 

Jeg har også en på broa som heter DromeMage lvl 21 magican.

Og en theif på Khaini som heter NnormanN lvl 16 tror jeg :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg starta å spille på starten av Februar... Pluss at jeg har hatt ca. 1 måned pause!

Er lvl 77 nå!

 

Hvis du syns det går treigt i lvl 20, og blir lei, så er det bare å slutte, hvis du ikke gir spillet enda en sjanse, ordner all stats og Skill points riktig, så går alt raskere, bedre, og mer morsomt å spille det =)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hallo!

Jeg har en lvl 47 Crossbowman (buemann 2nd job),

lvl 41 assassin (Rouge 2nd job),

lvl 41 og 37 Ice/Lightning mage (Magican 2nd job)

 

Jeg digger spillet og anbefaler det på det sterkeste. Spillet er kjedelig i begynnelsen (likte du det i begynnelsen ser det lovende ut), men det tar helt av lvl 30+

Lvl 30 får du 2nd job og kan få nye skills. Når du har spillt så lenge, bør du ha satt deg godt inn i spillet og blitt nok så hekta ;)

 

Det er noen side hvor du kan lese guider hvordan du bør bygge din char fra begynnelsen og noen guider om hva class som passer deg. Det er en stor verden og mange evnetyr...

Her er noen sider:

www.basilmarket.com

www.hidden-street.net

www.sleepywood.com (kanskje ute av drift)

www.mapleglobal.com (den offesielle sida)

 

Spill i Khaini serveren, få folk og der spiller jeg.. Add ZLZOU til buddylista så kan jeg hjelpe deg derifra om du trenger hjelp... "Happy Mapling"

Endret av Erlingo10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...