Abruzzi Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Noen som spiller Maple Story her? Hva heter dere i spillet. Jeg heter oleeid legg meg gjerne til i lista de. For dere som ikke vet hva dette er så er det et online spill der du er en figur som skal løpe rundt på forskjellige brett og drepe dyr og andre skapninger. Av det får du poeng som du kan bruke til og oppgradere ferdighetene dine. Du får oppdrag underveis i spillet og kan velge om du vil være tyv, buemann og masse annet. Registrer deg og last ned spillet: http://www.mapleglobal.com/ I en av byene: Under kamp: Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Ingen som spiller? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Lastet det ned og testet nå. Artig grafikk etc. Men er det ikke sinnsykt ensformig? Gikk gjennom 14 helt like brett før jeg kom til en by, kjøpte meg en kniv og tok en båt. Er i grønnskog-brett 150 nå. Ser folk med ph4t gear overalt, men de slayer de samme sneglene som meg. -TwiiK Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Skift til en Channel med færre spillere på. Da er du litt mer i fred. Etterhvert kan du drepe andre dyr osv. Men skaff deg en jobb. Jeg er warrior nå og for å bli det måtte jeg ha 30 str og være i level 10. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Har ingenting imot de andre, men lurte på om spillet er så ensformig at de som er høylvl like så gjerne kan holde seg i lavlvl plassene. Gjør man ikke annet enn å denge ting og løpe fra portal til portal? -TwiiK Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Du får oppdrag du må klare. Også kan du velge mellom å være magiker, tyv, ninja, og kriger tror jeg det var. Test det ut. Har nesten blit avhengig jeg;) Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Du skrev ikke channel eller world. Startet på den største jeg, men der kommer jeg ikke inn lenger. (er fullt til tider) Har lyst til å prøve litt skikkelig og kan like gjerne starte på den du er på. -TwiiK Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hvis du er der du kan velge mellom tre worlds er jeg i den som er helt til høyre, ofte på channel 2. Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Hvis du er der du kan velge mellom tre worlds er jeg i den som er helt til høyre, ofte på channel 2. Hei har en bowman lvl 15 eller 16 på bera og på scania har jeg en warrior på lvl 18 Lenke til kommentar
zero cool90 Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Koster det å registrere seg?? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Nei Lenke til kommentar
zero cool90 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 tøft... Eg ha lenge lette etter online spel som ikkje kosta Lenke til kommentar
zero cool90 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 når eg startar spele kjem det opp på skjemen "out of range" og det bliker i rødt "166.6k 241hz" lyden til spele kjem fram menne ikkje sjembilde... er det nokon som veit kvifor?? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Vet desverre ikke hvorfor zero cool. Spør på forumet der. Det finnes andre gode online spill også som er gratis bl.a. Wolfenstein Enemy Territory Anbefaler deg å ta en titt på det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 legg ved characher navn da... mitt er snoskerier og jeg er level 14 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 Har lagt opp desverre men det var et hyggelig spill. Kanskje jeg laster det ned en dag jeg kjeder meg så inderlig mye... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 er det forskjell på de forskjellige server-verdnene? som scania og broa og sånt? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Etter det jeg husker så er det ikke det nei. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Please use Internet Explorer Due to technical reasons, you can only access MapleGlobal.com by using Internet Explorer. If you are already using Internet Explorer, please click on the link below to download the newest version Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 LoL. Funka med FF før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå