jnesje Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei, er det noen som vet hvordan man kan lage sikkerhetskopi av egne dvd'er ved hjelp av en dvd-opptaker? Jeg har en LG RH7800 og vil kopiere over en dvd til harddisken. Dette går ikke med original-dvd'er. Noen forslag til hvordan dette skal funke? Har ingen planer om å bruke det til piratkopiering og videresalg av dvd'er. Bare sikkerhetskopi av KJØPTE plater. Håper noen kan gi meg noen tips... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Dette er tatt opp mange ganger før, men du kan jo starte med nedlasting av DVD Shrink. Deretter følger du denne guiden - lekende lett som du ser. Lykke til. Btw, velkommen til forumet! Endret 24. august 2005 av Montag Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Den besvarelsen bommer vel helt. Det er snakk om å bruke en DVD opptaker med harddisk, ikke en PC. Jeg har ikke peiling, men vil tippe slike apparater er sperret mot å gjøre kopier. Lenke til kommentar
jnesje Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Jepp Hårek. Det er nok det. Ingen som vet hvordan man kan ta bort denne sperren? Har mulighet til å kopiere dvd'ene på min bærbare pc med Apollo DVD-Copy. Men det går så £@$€ treigt jo. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tviler vel på at det går, jeg har ikke sett noen som har klart det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå