martin_jansen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Pioneers gamle slagord for bilstereoer kan i høyeste grad gjøres gjeldende for motorlyden i Mercedes SLR MacLaren. Plasseringen av skrukompressoren og eksosanlegget gir en lyd man aldri kan få nok av. Vi har prøvekjørt villdyret. Les mer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 har du i det heletatt kjørt bilen? den "testen" vierket mistenklig mye mer som en "testeing av passasjersetet" Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kebab GUD; Du har en god del kontroversielle meninger om ting og tang, samt en del bastante utsagn - Hvorfor må du kritisere andre / få de til å måtte motbevise deg konsekvent? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 det har vel noe med at et test er preøvekjøring av bilen .. ikke å prøve passasjer setet .. mot bevis meg gjerne .. men den "testen" inneholdt ingenting av interesse for oss som driter i lyd.. det er mye mer til den bilen enn lyden og forresten .. hva er kontroversiellt med å mene at den testen var direkte latterlig? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du er vel bare misunnelig tenker jeg. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Ikke for å være negativ, men jeg vil også si at denne testen var litt i tynneste laget - hvis man i det hele tatt kan kalle det en test. Biltester bør jo først og fremst være en test som dreier seg om det bilen er laget for; kjøring. Jeg finner faktisk bare denne setningen i testen som omhandler kjøring av bilen, og det er følgende: "SLR er en drøm å kjøre". Den er vel også litt i tynneste laget? Edit: trykkleif Endret 25. august 2005 av Nichlas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg