ilpostino Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 noen som har det samme problemet? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fungerer fint her, oppgraderte fra 7.0 til 7.5 i dag. Fungerte det med 7.0 rett før du oppgraderte ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Fungerer fint her, oppgraderte fra 7.0 til 7.5 i dag. Fungerte det med 7.0 rett før du oppgraderte ? jau jau edit: har en liten mistanke om at det kan være den idiotiske brannmuren jeg bruker... men vil sjekke om det bare er meg det ikke funker hos før jeg begynner å fikle for mye med den... Endret 24. august 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jepp, sannsynligvis det. Jeg måtte godkjenne den nye versjonen i brannmur-innstillingene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jepp, sannsynligvis det. Jeg måtte godkjenne den nye versjonen i brannmur-innstillingene. min brannmur "stengte" den oppgraderte versjonen fordi dn har merket at selve programmet har endret seg.. dumt jeg ikke finner noen innstilling for å åpne for msn 7.5 igjen... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fikk opp melding fra i brannmuren med en gang jeg startet 7.5. Bare å trykke "ok" så var jeg på nett. Noen brannmuerer som er litt mer tungvinte i innstillingene ja. Hvs det er software-brannmur så skla det bare være å legge til messenger7.5 som godkjent i innstillingene. Ellers må man vel finne ut hvilke porter programmet bruker og forwarde disse. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 noen som har det samme problemet? jeg sleit med å logge meg på i natt,så kanskje det er ett server problem? anyways,funker fint nå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 når jeg går inn på verktøy -> alternativer -> tilkobling står det at jeg for øyeblikket ikke er tilkoblet .NET messenger service. har nå avinstallert brannmuren. når jeg feilsøker får jeg melding om at Gatewayen ikke er tilkoblet. (dette selv om Default Gateway er angitt når jeg skriver ipconfig i start -> cmd.... Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg har samme problemet.. Får prøve å fikse brannmuren da.. Men i windows burde jeg fått opp et sånnt vindu om det, men jeg får vel gjøre det manuelt da. edit: Alt med windows brannmuren ser ut til å være greit.. Men hva blokker den da ? :S Endret 24. august 2005 av Rawmeat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 ser ut som det kan være noei den versjonen som er lastet ned. kom over denne tråden et annet sted. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Bare synd at det bare er NOEN som får det problemet da.. Det er rasisme ovenfor maskinen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå