Gå til innhold

Får ikke koblet meg opp med MSn 7.5

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer fint her, oppgraderte fra 7.0 til 7.5 i dag. Fungerte det med 7.0 rett før du oppgraderte ?

jau jau

edit: har en liten mistanke om at det kan være den idiotiske brannmuren jeg bruker... men vil sjekke om det bare er meg det ikke funker hos før jeg begynner å fikle for mye med den...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jepp, sannsynligvis det. Jeg måtte godkjenne den nye versjonen i brannmur-innstillingene.

min brannmur "stengte" den oppgraderte versjonen fordi dn har merket at selve programmet har endret seg.. dumt jeg ikke finner noen innstilling for å åpne for msn 7.5 igjen...

Lenke til kommentar

Fikk opp melding fra i brannmuren med en gang jeg startet 7.5. Bare å trykke "ok" så var jeg på nett. Noen brannmuerer som er litt mer tungvinte i innstillingene ja. Hvs det er software-brannmur så skla det bare være å legge til messenger7.5 som godkjent i innstillingene.

Ellers må man vel finne ut hvilke porter programmet bruker og forwarde disse.

Lenke til kommentar

når jeg går inn på verktøy -> alternativer -> tilkobling står det at jeg for øyeblikket ikke er tilkoblet .NET messenger service. har nå avinstallert brannmuren. når jeg feilsøker får jeg melding om at Gatewayen ikke er tilkoblet. (dette selv om Default Gateway er angitt når jeg skriver ipconfig i start -> cmd....

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet..

Får prøve å fikse brannmuren da..

Men i windows burde jeg fått opp et sånnt vindu om det, men jeg får vel gjøre det manuelt da.

edit: Alt med windows brannmuren ser ut til å være greit.. Men hva blokker den da ?

:S

Endret av Rawmeat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...