nree Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei, jeg har eit fint lite surround annlegg til PCen min, når jeg spiller musikk kommer de lyd ut av Left, Right og Sub Finnes det noe program som gjør at jeg kan få lyden i Center og Surround? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hvilket program bruker du til å spille musikken med?? Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Winamp offcourse Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Grunnen til at du kun får musikk i to kanaler+sub er at musikk er laget i to kanaler. Hvis du vil ha musikken ut i alle høyttalere trenger du en plugin til winamp.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg er fult klar over att musikken er laget i 2 kanaler... Adobe Audition kan fikse på dette men det er litt tungvind og gjøre det med mange tusen sanger! Vet du hvor jeg kan få tak i ein slik plugin? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=97895 http://www.google.no/search?q=winamp+surro...:nb-NO:official Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Takk... teste den nå... Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Virka ikke så bra... Trenger ikke ha ein plugin med mange innstillingsmuligheter! Kun ein liten sak så jeg får lik lyd i alle høytalerene... Så litt på google linken og fant eit annen plugin men den var jo bare verre! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 stereo er stereo...ikke 5.1...to kanals lyd høres jo helt på trynet ut når du prøver å emulere det til 5.1 (med mindre du har en god dsp i forsterkeren din) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Så litt på google linken og fant eit annen plugin men den var jo bare verre! Overrasker meg ikke. Så lenge musikken er laget i to kanaler, nytes den best i to kanaler. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ta en titt på systemer som Pro Logic 7, DTS Neo:6 o.l. , vet ikke hvordan det er med å få disse inn på pcen, men enhver surroundprossesor med respekt for seg selv, støtter dette.. (Høykvalitets 2-kanals til fler-kanals konvertering) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 pc anlegg har du? har du med egen fjernkontroll noe a la 5500 sin? eller 680? Der kan du velge All Stereo. Da kjører musikk på alle 5 høyttalerne. i stereo seff Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Brekier: Jeg har bare eit lite simpelt 5.1 annlegg Akkuratt de jeg vil ha eit program som gjør... All Stereo som du snakker om, at jeg får stereo i alle høyalerene... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 All Stereo som du snakker om, at jeg får stereo i alle høyalerene... Det vil du aldri få siden et stereo-signal er laget for 2 høyttalere og tar utgangspunkt i at den ene av høyttalerne er til venstre for lytteren og den andre til høyre. Du kan selvfølgelig få lyd i alle 5 høyttalerne men ødelegger samtidig veldig mye av stereoeffekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå