espw Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 "nå fant jeg rette forum" jeg er såpass frekk at jeg lurer på om det er noen her inne som bor i oslo, litt over avg peiling på web design, og som kunne tenke seg å hjelpe meg med å sette opp en simpel side. Seff mot penger. Hilsen Espen msn\mail Espen_wen@hotmail. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 1.Elendig emnetittel 2. Forumet er ingen markedsplass Rapportert. Lenke til kommentar
espw Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 1. det måtte være 3 ord 2. ok da har du et problem Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 1. det måtte være 3 ord Det er nok for en grunn Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Riktig tittel ville vært "Trenger hjelp for å sette opp en side" Men som sagt, ikke lov med reklame - og det er det jo siden du utelyser en jobb Lenke til kommentar
espw Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 syns det er fantastisk at det går an å lage noe shit ut av det jeg spurte om. kan det ikke være mitt problem da, når admin evt stenger posten. Det jeg spurte om lurer jeg fortsatt på. Så hvis det er en hyggelig person som kan putte opp ei side, så takker jeg for det. (har web hotel og domene) Hilsen Espen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Som sagt, det er iflg. retningslinjene ikke lov å bruke forumet som markedsplass. Retningslinjene godtok du når du ble medlem her på forumet, og du har å følge disse. Lenke til kommentar
espw Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 rett skal være rett sa mannen å putta en rett pinne i skrittet på kjærringa. Hadet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg