Galeroy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Min en måned gamle Fujitsu siemens Amilo M3438 virket helt fint intill i går. Da ble pluitselig skjermen helt hvit, alt annet kjørte helt fint men skjermen funket ikke. Jeg prøvde å skru dataen av og så på, men det funket ikke. Det som er rart er at hvis jeg lar den stå av en liten stund, så kan den skru seg på helt fint. Men rett etter at Windows har startet, så blir skjermen hvit igjen. Noen som har peiling på hva dette er? Endret 25. august 2005 av Galeroy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kanskje problemer med skjermkortdrivere? Sjekk om du får benyttet sikkermodus i windows. Hvis ikke, så må du kanskje legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Galeroy Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hvordan skal jeg gjøre det når jeg ikke ser noe? Nå funker det ikke å la den stå litt heller. Endret 24. august 2005 av Galeroy Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hold F8 nede ved booten og velg sikkerhetsmodus, se om skjermen funker ? Endret 24. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Galeroy Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Er boot det samme som oppstart? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er boot det samme som oppstart? Jepp ! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er boot det samme som oppstart? Jepp ! Oppstart av operativsystemet ja. Maskina laster inn BIOSen før den BOOTer, siden den må "styre" maskinvaren. Mer info her: http://en.wikipedia.org/wiki/Booting Wikipedia og Google er dine venner. Lenke til kommentar
Galeroy Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Takk for hjelpen, startet opp fra recovery CD`en og innstalerte alle drivere på nbytt. NÅ funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå