ilpostino Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har et 2.1-sett koblet til pc'n og jeg er litt usikker på hvor jeg skal palssere sub'en. først plasserte jeg den under skrivebordet men jeg synes da den gav litt "hard" basslyd. plasserte den så oppå et skap for å gi den mer plass og at basslyden kunne få nok rom/plass å boltre seg på. hvor vil dere si er best mulig plasserinag Sub'en slik at jeg får best mulig lyd fra den? (har Creative I-Trigue L3500) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Selv bruker jeg å ha sub under skrivebordet og det funke tjall.. Men du kan jo bare prøve forskjellige plasser til du finner det rette for deg. Prøvd helt opp til taket? (kan ikke tenke at det vil være bra) hmm Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Sett subben der du sitter (med hodet) og kryp rundt til du finner stedet der bassen lyder best. Sett så subben der. Edit: I hjørnene av rommet og inntill vegger pleier gi mye bass. Endret 24. august 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 plaser den flere steder å hør hva du syns høres best ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå