Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 6286898[/snapback] "user posted image" Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 "user posted image" Hva kan det at jeg ser dette på skjermen bety? Jo, at du ikke gadd å lese det jeg skrev om referrer logging i går! Bare gå til forrige side, så slipper du å klage! Her er mer forklaring lånt fra Babetråden Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" For å slå av i Firefox: Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Man må kanskje vite hva filmen handler om for å skjønne sammenhengen. Endret 12. juni 2006 av KGB- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå