tellefa Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei. Har fått i oppgave av den skolen jeg jobber på å finne et passende video kamera. kamera helst under 10 000. men det må være mulig å kjøpe en fisheye linse til kameraet. Jeg sliter... føler jeg har trålt nettet for å finne ut hva slags linse, og hvor man kan kjøpe. siden ikke butikk reklamering er lov så trenger jeg beskrivelse av produkt eller noe sånn. altså fisheye linse til enten Panasonic GS140, ev Gs400 Canon mvx3i ev. mvx350i Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Kva med denne? Den passer til GS140, og med adapter-ringar passer den til GS400 (som veldig mange seier er eit svært bra kamera). Passer desverre ikkje til nokon av Canon-kameraa. Fann ingen forhandlarar i Noreg, men den kan kjøpast frå USA, på BH Photo & Video. Kan godt vere ein kan få adapter-ringar slik at den passer til MVX3i/MVX350i og. Endret 24. august 2005 av incanus Lenke til kommentar
tellefa Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Kjempe bra! takk skal du...Jeg tror nok jeg skal finne ut av det nå... Lenke til kommentar
tellefa Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 ordentlig fisheye til Sony DCRHC90 ikke semi fisheye. noen som vet hvor man finner det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå