xico Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg har 2 pc'er i nettverk den ene med XP og den andre win2k pro.... Når jeg skal inn på den med win2k fra den med XP får jeg opp at jeg må taste inn brukernavn og passord.... ? Hvordan kan jeg Allow user? eller noe lignende? Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hva med å lage samme brukernavn og passord på begge maskinene, og hake av for remeber password !!!! Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Du må vell taste inn brukernavn og passord da..! :smile: Du kan for eksempel taste inn Administrator som brukernavn, og passordet for admin-kontoen på den maskinen du vil inn på.. Eller velge et annet brukernavn som du har lagt til på den maskinen du skal inn på. Hvis jeg forstår problemet ditt rett da.. :wink: Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 gå i datamaskinbehandlign og finn lokale brukere og rot opp guest kontoen og fjern [Account is disabled] haka. Dette funker fett hvis du har FAT filsystem Har du ntfs er det somregel adgang for Brukere/Useres (lokale brukere) så gjør sånn: Lag en ny bruker der hvor du bare kaller nettverk og passord nettverk eller blankt hvis det går.. Og så log inn med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå