anerz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hei! Orginal harddisken til xboxen ble ødelagt, har satt inn duox chip. lurte derfor på om jeg kan flashe den og sette inn ny harddisk. eller må jeg ha den orginale harddisken der når jeg skal flashe? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hei!Orginal harddisken til xboxen ble ødelagt, har satt inn duox chip. lurte derfor på om jeg kan flashe den og sette inn ny harddisk. eller må jeg ha den orginale harddisken der når jeg skal flashe? Neida, du trenger ikke orginal harddisk. Sett inn hvilken du vil. Du trenger ikke engang å ha i hardisken når du skal flashe. Uansett sett inn ny disk, fyr opp evolution 3955 dashboard fra DVDrommen og formater hardisken Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Må man partisjonere disken på noe spesiell måte, eller fikser evolution 3955 dashboard den biffen også? Endret 24. august 2005 av oysteini Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Må man partisjonere disken på noe spesiell måte, eller fikser evolution 3955 dashboard den biffen også? Det skjer automatisk ja. Gå på XBOX-scene.com og på TUTORIALS. Finn der HOW TO FORMAT HDD USING EVOX 3955 THRU FTP. Er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå