Lasse 90 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Nevøen min har finni på å ripe til en av dvd'a hans så fælt at dvd spilleren ikke ville spille den. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve å lage en ny en med dvd shrink og nero. men når den er på 31% i analyseringen så krasjer den. Er det noen mulighet til å redde dvd'n? Har prøvd å gjøre den rein men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Turtle wax, eller annen bilvoks funker. Så lenge ripene ikke er alt for dype, og har gått igjennom det øverste laget. Edit: Kan jo si at jeg har testet dette selv og vet at det virker. Endret 24. august 2005 av Manx Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dette er muligens det som skal til for å få dvden din lesbar igjen. Lykke til. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Gni den inn med tannkrem, godt! og skyll - såklart.. Det har jeg gjort mange ganger, og det har fungert supert Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Takk for tipsene Skal prøve å se om det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå