faaeri Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dette er en liten oppdatering av den eksisterende EOS 1D Mark II. Hovedforskjellen er at skjermen på den nye modellen er på 2,5 tommer, men også andre forbedringer skjuler seg under panseret. Les mer Lenke til kommentar
ingvoldstar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 En rekke av disse forbedringene ligger i software, som mulighet til å skille Jpeg fra Raw på minnekortet, zoom mot fokuspunkter og billedstiler. Er det noen som tror det er noen sjanse for at dette dukker opp som software update til 1DMkII? Ikke stor nok endring til at jeg har råd til å bytte kamera... Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 *Innstillinger du gjør i kameraet kan lagres på minnekort og flyttes til et annet kamera Dette var også mulig på 1d II :-) Ser heller ikke noen vits i å oppgradere til n utgaven.... Følger det jeg har dekker mine behov, og vil nok holde i mange år fremover..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg