Share the pain Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei, hei. I en liten stund, har jeg hatt lyst på en tskjorte fra tshirthell.com. det jeg lurer på er: Hvordan er det med frakt? sender de til norge? og blir det noe ekstra toll/andre avgifter? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Gidder ikke gjøre alt arbeidet for deg, men jeg sjekket listen og så at de sender til Norge. Frakt får du finne ut selv, men regn med minst $5 tenker jeg. Likte den shirten på forsiden.. :!: Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ja, de sender til Norge og det kommer faktisk relativt fort når de først får sendt. De bruker dog litt tid før de sender fordi de trykker osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Mener å huske jeg betalte 2-30$ i frakt for 5-6 t-skjorter. Lenge siden, så det kan ha forandret seg. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du kan forresten be de skrive at det er gift slik at du slipper moms, er forøvrig bra kvalitet på tøyet de leverer. kjøpte en jersey og en hettegenser. De har holdt veldig bra! Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Når jeg bestilte derifra, tok det 3-4 uker før jeg fikk beskjed om at de ikke kunne sende meg produktet (uten noen som helst forklaring) De satt i hvertfall tilbake pengene på kontoen min... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Mener å huske jeg betalte 2-30$ i frakt for 5-6 t-skjorter. Heh, ganske stort intervall da AtW Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har bestilt 5 tskjorter derfra og det gikk helt fint.. Betalte 20$ for frakten.. De er til å stole på, i hvertfall. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Ah, tusen hjertelig takk, for alle svar! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 er vel 10% toll på klær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå