Wooho Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Bestlite noen filmer fra Playx og fikk filmene for ca en måned siden. Fikk til sammen tre fakturaer. Var en stor bestilling. Så da gikk jeg i banken og betalte inn de vedlagte fakturaene. Nå den 24.08.05 får jeg tre saftige e-mailer fra Playx om at de ikke har mottat noen form for betaling fra meg. Det synes jeg er rart da jeg hålder kviteringen i hånden på at alle tre fakturaene er betalt. De ber meg om å sende en eksagt dato for når betalingen har skjedd slik at de kan sjekke dette. Da de sier at KID ikke ble benyttet under betallingen. Synes det er rart da dette ble gjort i en bankterminal. Så det jeg lurer på hva er det jeg skal sende til Playx av papirer som beviser min innbetaling? Har nå begynnt å bruke Netbank, noe jeg snynes er mye enklere enn å gå i banken men ikke da de tre fakturaene ble betalt inn. Endret 24. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ta ein kopi av kvitteringane og send dei inn, det skal være nok. Er det problemer utover dette må banken ta affære. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Ok takk for prøve det da Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det er mulig at ORC lesingen av fakturaen sviktet og feil KID- eller ingen KID nummer ble innlest hos banken der du betalte, derfor ser ikke Playx at du har betalt uten å sjekke dette opp manuelt med en kopi av kvitteringen fra banken. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Sendte en e-mail til Playx jeg og forklarte saken til dem. De sendte meg da følgende mail tilbake og det ser ut til at det hele har ornet seg. Men forsikerhets skyld har jeg sendt dem en ny e-mail med kopier av kviteringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå