Scortech Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Som tittelen sier.Er det begrensinger på hvor mange ganger mann kan aktivere windows?? jeg har hørt at det er begrensinger, men det er bare noe jeg har hørt. jeg har installert windows en del ganger nå og lurer fælt på om det virkelig er begrensinger. takker for alle svar/tilbake meldinger Vær så snill å ikke svar hvis du bare har gjetninger å komme med. Endret 24. august 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Det er ikke så mye snakk om å gjette, men heller om å bruke 15 sekunder på google Sakset fra: http://support.microsoft.com/default.aspx?...307890&sd=techh "You can then use the product key to install Windows on that computer an unlimited number of times. However, if you want to install Windows on a different computer with that product key, you may have to contact a Microsoft customer service representative." Edit: Om du gjør større hardwareforandringer på maskinen kan det også bli nødvendig å aktivere via telefon. Endret 24. august 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 japp, er en del begrensninger på tid og pcr på andre gang du aktiverer lisensen. Den gang jeg møtte dem var det bare å ta en telefon til microsoft og der fikk jeg oppgitt ett tall som aktiverte skiten Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Opplevde og måtte ringe til Microsoft for og få aktiveringskode via telefon... Absolutt noe som var den kjedeligste samtalen jeg har hatt! Først var de ein dame som hørtes ut som snkket blanding av russisk og dansk som spurte meg hva problemet var... Etter ein stund fikk jeg ein "telefonsvarer" som leste opp og forklarte VELDIG nøye hvordan jeg skulle gjøre dette (noe jeg viste siden alt stod på skjermen) Så begynte han og lese opp tallene: Felt A: 1234, Vil du forsette trykk sterne, vil du høre feltet på nytt, trykk firkant. Dette pågikk til felt G eller noe slik... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) ringe til microsoft telefon støtte til flere hundre kroner er ihvertfall ikke aktuelt. Som regel så har jeg ikke nye hardware som jeg puttet i maskinen siden jeg spør angående aktiveringen men som regel som de fleste er problemet det at etter en stund så er det blitt så mye drit på maskinen at da er det på tide med en "clean" install.hehe men takk for svarene Endret 24. august 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Tror du at det er gratis..hehe..det tror ikke jeg..Samme som med telefon supporten til telenor ,da tenker jeg på 815 nummeret. det er heller ikke gratis.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Tror du at det er gratis..hehe..det tror ikke jeg..Samme som med telefon supporten til telenor ,da tenker jeg på 815 nummeret. det er heller ikke gratis.. Dersom du har spørsmål om produktaktivering, kan du ringe Microsoft på telefon 22 02 25 00 eller sende http://www.microsoft.com/norge/license/pro...activation.mspx fra denne side:http://search.microsoft.com/search/results.aspx?view=nb-no&st=b&na=82&qu=telefon+microsoft vanlige takst Endret 25. august 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå